Vanzarile Nestle au crescut in timpul pandemiei

Grupul elvetian Nestle SA si-a imbunatatit estimarile privind cresterea organica a vanzarilor in 2020, la aproximativ 3%, dupa ce miercuri a publicat rezultate trimestriale peste asteptari, datorita majorarii cererii pentru cafea, mancarea pentru animale si alimente produse pe baza de plante, transmit DPA si Reuters.

Scris de Agro Food, Vineri, 23 Octombrie 2020
Nestle, cel mai mare producator mondial de alimente, a trecut mai bine decat rivalele sale prin criza provocata de pandemia de coronavirus (COVID-19) deoarece se concentreaza pe categoriile care inregistreaza crestere ridicata, pentru a compensa declinul vanzarilor de alimente catre restaurante si cafenele.
 
Marti, actiunile Nestle au urcat cu 1,6% la Bursa de la Zurich, dupa ce anul acesta au inregistrat un avans de 2,5%.
 
Cererea pentru alimente si bauturi consumate la domiciliu a ramas solida in timpul masurilor de izolare impuse pentru a stopa raspandirea pandemiei, in timp ce vanzarile de produse consumate in afara casei si la pachet, aproximativ 15% din vanzarile Nestle, au scazut cu 26,4% in trimestrul trei din 2020.
 
In primele noua luni din acest an, Nestle a raportat o crestere organica a vanzarilor cu 3,5%, in timp ce analistii previzionau un avans de 2,8%. Anterior, grupul elvetian estima o cresterea organica a vanzarilor intre 2% si 3% anul acesta.
 
Vanzarile in moneda locala au scazut cu 9,4% in perioada ianuarie-septembrie 2020, la 61,9 miliarde de franci elvetieni (68,33 miliarde de dolari) in urma aprecierii monedei Elvetiei.
 
Nestle este prezent si in Romania. In portofoliul Nestle Romania figureaza branduri precum Nescafe, Nesquik, Nespresso, Joe, KitKat, Lion, Maggi, Nirvana, Aloma, Darling, Friskies, Nestle Fitness.