Restaurantele fine dining intra pe piata comenzilor online

La nivel national, exista aproximativ 45.000 de localuri – restaurante, cafenele si baruri, conform datelor Organizatiei Patronale a Hotelurilor si Restaurantelor din Romania (HORA).

Scris de Agro Food, Marti, 20 Octombrie 2020
In prezent, industria HoReCa a fost si continua sa fie afectata de aceasta situatie de incertitudine care planeaza atat in HoReCa, dar si in alte ramuri ale industriei. In Timisoara, in prezent, restaurantele se bazeaza pe un flux de clienti fideli, la o capacitate de 30 la suta, compensand pierderile cu adaptarea la mediul online. In competitia comenzilor online, mai nou, in orasul de pe Bega, intra si restaurantele fine dining, care isi rearanjeaza preparatele culinare pentru livrarea la domiciliul clientilor. In acest context, Sky Restaurant vine cu o strategie puternica pentru a domina piata comenzilor online de preparate culinare, punand accent pe trei aspecte: selectarea celor mai buni furnizori locali de produse de calitate, reorganizarea meniurilor de tip gourmet in meniuri speciale si adaptarea preturilor, astfel incat acestea sa fie in acord cu starea actuala a consumatorilor.
 
Sky Restaurant este unul dintre cele mai cunoscute restaurante fine dining din Timisoara, care alaturi de alte restaurante, s-a adaptat noilor masuri, respectand cu strictete normele impuse.
 
Angajatii de aici au depus toate eforturile ca o cina in oras sa se desfasoare in cele mai bune conditii de siguranta. Personalul a fost instruit temeinic, astfel incat aerisirea localului este una corespunzatoare, suprafetele sunt igienizate constant, iar masca este accesoriul obligatoriu pana cand clientii se aseaza la masa.
 
Incepand cu aceasta saptamana preparatele culinare se rearanjeaza intr-o formula noua in farfuriile clientilor. Online-ul devine o componenta necesara in activitatea fiecarui restaurant, indiferent de specificul acestuia, iar in urmatoarea perioada Restaurant Sky va accepta comenzi si va livra prin serviciile de livrare ale platformele Tazz by eMag, Glovo si Food Panda. Calitatea produselor ramane aceeasi, iar preturile pentru combinatiile meniurilor de tip gourmet, meniuri de tipul business lunch sau meniuri pentru cina, incep de la 38 de lei si pot ajunge, pentru meniurile de tip fine-dining, pana la 100 de lei. Pentru cei care doresc sa sarbatoreasca in familie, sau intre prieteni, momentele speciale, un meniu gourmet, pregatit la cele mai inalte standarde fine dining, ce poate fi savurat si acasa preturile poate atinge suma de 300 – 400 de lei.
 
“Toate aceste combinatii de preparate si meniuri sunt pregatite in cel mai mic amanunt, punand accentul pe siguranta. Ambalajele vor fi sterilizate, iar in bucatarie accesul este limitat bucatarului care trebuie sa respecte strict procedurile standard de siguranta. Alimentele sunt achizitionate de la producatorii locali. Sanatatea este foarte importanta, iar acum, mai mult decat oricand trebuie sa ne pregatim sistemul imunitar cat mai bine spre a face fata provocarilor de zi cu zi. Un preparat culinar gatit la o temperatura corecta, cu produse de calitate este extrem de important”, a declarat Mihaela Gagea, proprietarul Sky Restaurant.
 
Pe langa aspectul sanatatii si calitatii produselor, pe care conducerea restaurantului il impune cu strictete, clientii fideli nu vor duce lipsa unei mese fastuoase. „Am gandit inclusiv pachete pentru aniversarile in familie. Tot ceea ce ofeream in restaurant este reorganizat pentru online.
 
On-line-ul este instrumentul pe care mizam, tocmai de aceea, incercam sa avem o comunicare cat mai clara si concisa despre ceea ce putem oferi clientilor”, Mihaela Gagea.
 
Restaurantul ramane in continuare deschis, cu un program de la ora 12.00 – 00.00. Clientii Sky Restaurant au rezervate in fiecare seara, dupa ora 18.00, locuri de parcare in fata cladirii City Business Centre.