Resursele financiare alocate programului de sustinere a tomatelor romanesti in 2019 vor creste cu peste 25%
Resursele financiare alocate programului de sustinere a tomatelor romanesti in spatii ...
Mega Image a lansat in retailul local modern un nou concept de magazin: Fresh Bazar.
Scris de Laura-Georgiana Cioba, Joi, 25 Iulie 2019Acesta este un aprozar reinterpretat in stil urban actual, adaptat nevoilor consumatorilor precum și standardelor de calitate și prospețime din prezent, sustin reprezentantii retailerului.
„Cu Fresh Bazar, readucem in atentia consumatorilor clasicul aprozar care era recunoscut pentru produse proaspete, autentice si de calitate. Noi am dus la un nou nivel acest concept si l-am ancorat in stilul de viata modern, dinamic, in care alimentatia sanatoasa are un rol foarte important. Noul Fresh Bazar este despre noi, Mega Image, prin trei atribute cheie – prospetime, proximitate si inovatie. Reusim astfel sa ne mentinem in topul retail-ului modern si sa ne dezvoltam in teritorii familiare si apropiate de clientii nostri”, a declarat Mircea Moga, CEO Mega Image.
In magazin exista o sortimentatie extinsa de produse proaspete, de la legume, fructe si zarzavaturi, la produse vrac – semințe, fructe confiate si condimente alese, la produse semipreparate, peste, legume, dar si o varietate de produse lactate proaspete si produse ambalate.
De asemenea, in aprozar se regaseste o selectie larga de produse bio, eco, naturale si raw vegan din toata lumea, de la produse pentru micul dejun, pana la ingrediente culinare ecologice.
Resursele financiare alocate programului de sustinere a tomatelor romanesti in spatii ...
Nivelul de absorbtie a fondurilor europene pe care il poate inregistra, pana la ...
Reteaua de magazine RomBeer se extinde cu o noua unitate ce va fi deschisa in luna ...