Mega Image, crestere cu doua cifre procentuale in 2019

Reprezentantii unuia dintre cele mai mari lanturi de supermarketuri din Romania, Mega Image au anuntat bilantul anului 2019 - descris ca unul dintre cei mai buni ani in dezvoltarea companiei.

Scris de Daniela Carolina Cristescu, Marti, 21 Ianuarie 2020

Asadar, in anul care tocmai s-a incheiat Mega Image a bifat o crestere de doua cifre procentuale, o extindere masiva a retelei, fiind adaugate alte 92 de noi magazine si a fost semnalat un trend ascendent in zona de shopping online, dupa cum au mentionat intr-o postare pe pagina oficiala de Linkedin.

„In 2019 ne-am propus cu totii sa il facem un an mai bun si am reusit. Intr-un ritm alert, cu multe provocari, 2019 a fost unul dintre cei mai buni ani in dezvoltarea noastra, in care am continuat sa avem o crestere cu doua cifre procentuale. Cu o expansiune pe piete noi, dar si pe cele in care suntem deja prezenti, prin 92 de noi magazine deschise, cu mai multa inspiratie la cumparaturi pentru noi comunitati din Bacau, Iasi, Focsani. Cu o crestere in supermarketul online. Si, mai ales, cu transformari, inovatii, concepte noi, digitalizare: #MegaStreetFood, Fresh Bazar, primul nostru restaurant concept Maison des Chefs, oferte personalizate prin cardul CONNECT si multe altele. Multumim tuturor clientilor pentru ca sunt parte din realizarile noastre ca echipa. 2020 e un nou capitol. Il scriem impreuna mai departe!”

Mega Image face parte din Grupul Ahold Delhaize, retailer international ce opereaza in prezent in Europa, Statele Unite si Asia. In Romania, este prezent pe piata cu unul dintre cele mai mari lanturi de supermarketuri, cu o retea ce cuprinde peste 700 de magazine sub marcile Mega Image, Shop&Go si Gusturi Romanesti.