Marii retaileri transmit ca magazinele sunt bine aprovizionate

Magazinele membrilor Asociatiei Marilor Retele Comerciale din Romania (AMRCR) sunt pregatite - atat la raft, cat si in depozite - cu stocuri de alimente si produse de igiena si sanitare.

Scris de Agro Food, Luni, 09 Noiembrie 2020
Potrivit unui comunicat, reprezentantii AMRCR ii asigura pe toti cei care sunt clienti ai magazinelor membrilor Asociatiei ca la nivelul acestora sunt luate toate masurile sanitare necesare, iar personalul este organizat pentru a asigura functionarea normala in intervalul stabilit prin reglementarile legale.

 

Totodata, reprezentantii AMRCR precizeaza ca magazinele vor ramane functionale, bine aprovizionate si "nu exista motive pentru a lua in calcul constituirea unor stocuri personale suplimentare".

 

"Va informam ca au fost revazute procedurile de transport si aprovizionare, se analizeaza oportunitati suplimentare pentru produsele si producatorii locali, precum si solutiile de personal in contextul noilor limitari preconizate a intra in vigoare la inceputul saptamanii viitoare. Facem un apel catre toti consumatorii sa tina seama de conditiile privind autoprotectia (purtarea mastii, pastrarea distantei de siguranta etc.) si sa respecte indicatiile personalului de paza si ordine in ceea ce priveste accesul in magazine", se spune in comunicat.

 

AMRCR este in contact si coordonare permanenta cu autoritatile centrale pentru orice chestiune legata de buna functionare a magazinelor si respectarea tuturor reglementarilor in vigoare.

 

Asociatia Marilor Retele Comerciale din Romania - AMRCR a fost infiintata in anul 2003 si grupeaza urmatoarele 21 companii din retailul alimentar si nealimentar din Romania: Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Lidl, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny Market, Profi, Selgros.

 

Misiunea AMRCR este de a mentine un parteneriat deschis si constructiv cu institutiile statului si cu organizatiile profesionale, in acord cu nevoile consumatorilor si principiile pietei libere, pentru dezvoltarea unui climat comercial modern, echitabil si care vine in sprijinul economiei locale.