Lidl mizeaza tot mai mult pe livrarile online

Lidl ar putea lansa in curand un serviciu de livrare online si in Marea Britanie. Acesta ar presupune in prima faza, livrarea de vinuri, bauturi spirtoase si produse nealimentare, pe intreg teritoriul tarii.

Scris de Daniela Carolina Cristescu, Luni, 20 Ianuarie 2020

Se pare ca discounterul german are in plan incheierea unui parteneriat cu gigantul logistic iForce, despre care se se crede ca ar gestiona deja unele dintre serviciile de inventar ale Lidl, potrivit The Grocer magazine, citat de chargedretial.co.uk

iForce, parte a grupului Eddie Stobart, se ocupa deja de partea de logistica a Tesco, John Lewis si Waitrose, in Marea Britanie.

Saptamana trecuta, The Grocer magazine mentiona ca retailerul pregateste oarecum lansarea online, facand reclama pentru un post de e-commerce project manager si unul de junior project manager in Marea Britanie. Aceasta miscare urmeaza dupa ce anul trecut, Lidl a pus bazele unei companii denumita Lidl Digital Logistics Great Britain Ltd, crescand si mai mult speculatiile ca o posibila lansare in directia mentionata anterior, ar putea fi aproape.

In Irlanda, Lidl livreaza deja produse alimentare in termen de o ora, in parteneriat cu compania locala de livrare Buymie si, de asemenea, gestioneaza magazine online in mai multe tari din Europa ca, Spania, Olanda, Slovacia si Polonia.