Laptaria cu Caimac cauta creatii noi de etichete pentru sarbatorile de iarna

Laptaria cu Caimac, producatorul de lactate de specialitate 100% naturale, continua traditia si cauta creatii noi de etichete pentru sarbatorile de iarna. In urma concursului, Laptaria cu Caimac va premia doua propuneri de design de eticheta cu cate 1.000 de euro fiecare si le va include pe sticlele de lapte in perioada decembrie 2020- ianuarie 2021.

Scris de Agro Food, Vineri, 02 Octombrie 2020

Concursul “Sarbatori altfel, cu emotii de altadata” ii invita pe participanti sa-si imagineze cum poate arata apropierea de cei dragi in contextul unor sarbatori de iarna altfel, la finalul unui an care ne-a schimbat felul in care ne traim vietile.

 

“Este clar ca 2020 este un an diferit, ne-am invatat bunicii sa ne sune cu apel video, am facut vacante in tara, in locuri nebanuit de frumoase, am inteles cate lucruri putem face chiar la noi in casa, la noi in familie si am reinterpretat “aproape” si “impreuna” alaturi de cei dragi. Este un an cu emotii cat pentru 10 dar in care am si invatat cate ceva nou in fiecare zi. Dorim sa continuam lucrurile bune incepute deja, sa facem o traditie din a avea la raft, in timpul sarbatorilor de iarna, produsele noastre imbracate festiv de oameni creativi pe care vrem sa ii sustinem. Concursul este deschis copiilor si adultilor de orice varsta care vor interpreta pe eticheta sticlei de lapte o imagine de sarbatori altfel (distantati, poate nu in vacante ca in anii trecuti, poate cu familii ce nu pot fi impreuna fizic) dar cu toate gandurile si emotiile frumoase pe care sarbatorile le aduc acum si intotdeauna.” a mentionat Madalina Cocan, co-fondator Laptaria cu Caimac.

 

La finalul concursului vor fi alese doua etichete care vor aparea pe sticla de lapte Laptaria cu Caimac intr-o editie limitata, in perioada decembrie 2020 - ianuarie 2021. Cei doi castigatori vor primi cate un premiu de 1.000 euro. In plus, fiecare sticla de lapte cumparata in perioada campaniei va aduce un pahar de lapte unui copil sustinut de Casa Buna. Astfel, 5% din volumul de produse vandute in perioada campaniei vor fi donate catre asociatie. “Creatiile de anul trecut ne-au bucurat si pe noi si pe consumatorii nostri in egala masura, iar anul asta vrem sa ducem bucuria mai departe si catre copiii sustinuti de proiectul Casa Buna. Credem in educatie, ca elementul esential pentru un viitor mai bun. Dar educatia nu se face cu burta goala, cu grija zilei de maine, cu frica in san sau cu o sanatate precara, asa ca sustinem cu lactate copiii de la Casa buna ca sa-si poata continua educatia pentru o viata mai buna!”, a adaugat Madalina Cocan.

 

Care sunt pasii pentru a participa la concurs?

Pasul 1: Propunerile de design trebuie trimise in perioada 1 - 22 octombrie 2020 la adresa de e-mail: lcc@milkfarm.eu, impreuna cu: nume, prenume si numar de telefon. Propunerile pot fi pictate, desenate sau create in orice stil sau cu orice program de design, atat timp cat creatia poate fi imprimata pe eticheta.

 

Pasul 2: Lucrarile vor fi apoi jurizate de o echipa formata din Madalina si Adrian Cocan (fondatorii brandului Laptaria cu Caimac), Alexandru Malaescu (creative director) si Elena Bululete (managing partner al agentiei de comunicare Conan PR). Astfel, juriul va selecta cele mai bune 5 propuneri de design. 

 

Pasul 3:  Creatiile alese de juriu vor fi publicate pe pagina de Facebook a Laptariei cu Caimac, iar comunitatea brandului va decide castigatorul. Cele mai populare doua lucrari, care vor atrage cele mai mai multe like-uri din partea comunitatii, vor fi premiate si vor ajunge pe sticlele Laptariei in editie limitata de sarbatori.

 

In editia de anul trecut a concursului “Impodobeste eticheta de sarbatori” s-au inscris peste 200 de lucrari, iar brandul de lactate de specialitate a premiat doua tinere creative care au reusit sa surprinda magia sarbatorilor de Craciun. Desenele realizate de Orla Tansley si Oana Maria Patrascu au castigat fiecare cate 1.000 de euro, iar sticlele festive de la Laptaria cu Caimac au ajuns in magazine.

 

Laptaria cu Caimac are propria ferma si foloseste cele mai noi mijloace de a produce lactate de calitate, naturale, sigure, nutritive si fara adaosuri inutile. Fabrica de procesare de ultima generatie, in care s-au investit peste 5 milioane euro, are o capacitate tehnica de procesare de aproximativ 75 tone de lapte pe zi, iar tehnicile de procesare moderne permit pasteurizarea laptelui la o temperatura mai joasa decat media obisnuita, pentru a pastra gustul adevarat al laptelui de la vaca si o parte cat mai mare din substantele nutritive.

 

Mai multe informatii despre Laptaria cu Caimac si produsele brandului gasiti la www.laptariacucaimac.ro sau pe pagina de Facebook/Instagram Laptaria cu Caimac.