Kerry Taste & Nutrition a lansat graficele de gusturi pentru anul 2021

Kerry Taste & Nutrition a lansat graficele sale anuale de gusturi pentru 2021, divulgand aromele si ingredientele care vor inspira inovarea si excelenta gustului in cadrul intregului peisaj al alimentelor si bauturilor.

Scris de Agro Food, Luni, 01 Februarie 2021
Consumatorii calatoresc prin lume cu papilele lor gustative, punand un nou accent pe gusturile traditionale si reconfortante, precum si pe bunastare.
 
Se asteapta ca tendinta spre gusturile familiare si nostalgice, care a reaparut in timpul pandemiei, sa continue si in urmatorul an, in timp ce oamenii isi cauta confortul in alimente si bauturi.
 
Consumatorii graviteaza spre gusturi reconfortante si familiare, in care deserturile clasice, precum banana split, placinta cu mere si cremele sunt prezentate ca arome in diferite categorii – inclusiv in categoriile „dulce” si „bauturi”.
 
Tendinte europene
In Europa, restrictiile de deplasare din 2020 i-au facut pe consumatori sa calatoreasca prin lume cu ajutorul papilelor gustative. Acest lucru este evidentiat in graficele de gusturi, in care se observa o crestere a gastronomiei coreene, indiene, thailandeze, grecesti si spaniole, dar si in notele exotice precum Calamansi si Acerola. Tendintele legate de sanatate si bunastare continua sa prinda viteza si sa atraga interesul consumatorilor, in timp ce aprovizionarea sustenabila devine si ea mai importanta.
 

kerry 2 af

 

„2020 a fost un an unic. In timpul perioadei de carantina, consumatorii au ramas conectati online si au continuat sa impartaseasca mancarea care i-a entuziasmat, sporind nevoia de texturi jucause si arome interesante,” spune Christina Matrozou, manager de marketing pentru gusturi in Europa si Rusia.
 
„Fermentatia a inceput sa apara in mai multe categorii de produse, iar produsele in otet si cele murate au devenit tendinte si arome de top. Aromele traditionale de citrice, vanilie, ciocolata si gratar vor ramane relevante in 2021, dar consumatorii se asteapta sa se bucure de aceste gusturi prin arome care sunt mai sustenabile sau care au origine certificata. Intre timp, plantele precum lavanda, curcuma si busuiocul pot satisface nevoile consumatorilor prin mai multe produse alimentare si bauturi care sustin misiunea obtinerii unei stari de bine prin metode holistice.”
 
Abordand o viziune orientata spre consumatori si spre tendinte, graficul de gusturi foloseste modelele de achizitie ale consumatorilor, performanta produselor destinate vanzarii cu amanuntul, influentele din serviciul alimentar si sustinerile expertilor companiei in gastronomie, bauturi si mixologie pentru a prezice gusturile din anul viitor.
 
Trendspotter™ de la Kerry, o inteligenta artificiala brevetata care prezice tendintele gastronomice in functie de continutul retelelor de socializare globale, a fost utilizata pentru a furniza o perspectiva suplimentara, inspiratie si validarea aromelor si a ingredientelor care influenteaza piata.
 

kerry 3 af

 

„Graficele de gusturi sustin producatorii prin furnizarea unei prezentari generale experte a aromelor si ingredientelor cheie, populare si emergente pe mai multe categorii. Acest lucru accelereaza timpii de dezvoltare a produselor noi, facilitand selectarea aromelor in timpul fazei de cercetare si dezvoltare. Clientii Kerry pot utiliza aceste tendinte intr-un mod cu totul interesant, avand sufficient spatiu pentru a inova si crea produse care vor rezona cu clientii,” a adaugat aceasta.
 
Graficul gusturilor Kerry 2021 pentru Europa poate fi descarcat de aici.
 
Despre Kerry
Kerry Taste & Nutrition, ofera solutii care hranesc oamenii din toata lumea. De la inceputurile sale modeste ca si cooperativa irlandeza de lactate, Kerry a devenit un lider important in industria alimentara internationala, cu birouri in 32 de tari, 151 unitati de productie si peste 26.000 de angajati la nivel global, inclusiv peste 1.000 de cercetatori in domeniul alimentar. Kerry vine cu o puternica mostenire alimentara, alaturi de cei peste 40 de ani de experienta, informatii globale si cunostinte de piata, experienta culinara si in aplicatii, precum si cu o gama de solutii unice care anticipeaza si abordeaza necesitatile clientilor nostri. Pentru mai multe informatii, vizitati Kerry.com.