In 2019, Elit si-a dublat volumul de vanzari pe categoria „crud-uscate”

Potrivit reprezentantilor companiei, in 2019 Elit si-a dublat volumul de vanzari datorita noilor produse promovate pe piata: carnatii de casa „Plin de carne”, (care si-au pastrat titulatura de lideri pe gama premium), carnatii traditionali si cremvustii Berlinki, distribuiti de Elit.

Scris de Laura-Georgiana Cioba, Vineri, 06 Decembrie 2019

„Ne propunem sa punem Elit pe harta brandurilor romanesti intr-un mod de prezentare actual, dar care isi pastreaza bunul gust desavarsit! Elit este un brand indraznet, conversational si amical, sustinator al felului de a spune si face lucruri romanesti, de calitate. Elit este despre oameni, despre profesionisti in industria alimentara si despre produse bune, cu gust desavarsit”, a punctat  administrator Elit Cugir , Voicu Vuscan.

 Voicu Vuscan

Tot anul acesta, compania s-a axat pe repozitionarea de brand. „La Elit nu se schimba nimic! Doar eticheta!” -  este noul slogan al producatorului ardelean de mezeluri.

„Odata cu integrarea noastra in grupul Smithfield Romania, ne-am dorit sa venim si mai aproape de consumatorul final, de asteptarile acestuia. Incepand cu selectia materiei prime, procesul de productie, testarea si calibrarea gustului si in final ambalarea produselor, Elit ofera romanilor o experienta clara si consistenta despre retete cu traditie si produse inovatoare. Ne-am pozitionat de la inceput ca ambasadori ai experientei in industria mezelurilor, cu scopul de a aduce un plus de valoare si gust. Ne dorim ca produsele noastre sa ii aduca impreuna la masa pe toti membrii familiei si sa creeze amintiri memorabile”, a completat Voicu Vuscan.

In cadrul celor 4 fabrici proprii din Bucuresti, Alba Iulia, Cugir si Arad, Elit  produce toate gamele de mezeluri: Salamuri, Carnati, Specialitati, Crenvursti, Parizer, Afumaturi, Prospaturi, Crud-Uscate, Mici, activand pe toate canalele de vanzare. Numai in retailul traditional, compania detine un portofoliu