Doze gratuite intr-o noua campanie Pepsi

PepsiCo, care sponsorizeaza Super Bowl Halftime Show din anul 2012, lanseaza o campanie in timpul marelui joc din acest an.

Scris de Daniela Carolina Cristescu, Vineri, 17 Ianuarie 2020

Compania se angajeaza sa ofere tuturor celor din Statele Unite o bautura gratuita Pepsi Zero Sugar, daca jocul Super Bowl LIV se va incheia cu zero, potrivit cnbc.com

Campania, numita „America castiga zero”, va permite oricarui fan Super Bowl sa ramburseze costul unui Pepsi Zero Zugar pentru achizitiile facute intre 2 si 4 februarie 2020. 

De fapt, oferta face parte dintr-o campanie pe care compania de bauturi racoritoare o desfasoara, ceea ce implica un nou design.„Am creat un aspect nou, indraznet, care sa se potriveasca cu gustul deosebit al bauturii. Asadar, o noua cutie neagra, mata si care va iesi in evidenta oriunde”, explica Todd Kaplan, vicepresedinte al departamentului de marketing de la PepsiCo.