Selgros Romania da lovitura. Vine in intampinarea clientilor, persoane fizice printr-o aplicatie despre oferte

Selgros Romania, una dintre companiile recunoscute ca fiind un actor principal ce activeaza in sistem cash&carry, a lansat o aplicatie care se adreseaza si clientilor finali (persoane fizice), nu doar celor din zona B2B.

Scris de Laura-Georgiana Cioba, Joi, 07 Noiembrie 2019

Practic, persoanele care nu au un card de firma pot cumpara produse de la Selgros, la bucata.

„Aplicatia este destinata tuturor clientilor. Cei din zona B2B pot vedea ofertele speciale dedicate sectorului lor, dar, in acelasi timp, si clientul final (persoana fizica) poate afla ce produse pot fi achizitionate din magazin. Aceasta aplicatie este un mod de a ne apropia mai mult de aceasta categorie de clienti, pentru ca cei din domeniile HoReCa, Gastro si retailerii se bucura deja de anumite avantaje in functie de cantitatile cumparate, dar si de unele servicii personalizate. Aplicatia se afla in proces de dezvoltare. Contul de client se poate realiza de pe telefonul mobil, trebuie activat la departamentul de relatii cu clientii, pentru ca mai apoi sa se ofere clientului un card in format fizic”, a declarat pentru AgroFood Anca Boian, director de comunicare Selgros Cash&Carry Romania.

Selgros Cash&Carry Romania detine in acest moment 22 de magazine, in 2011 compania a intrat in portofoliul Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare retea B2B si food service din Europa, cu operatiuni in sapte tari europene (Elvetia, Franta, Germania, Austria, Polonia, Romania si Rusia).