AQUA Carpatica Flavours, primul produs care se lanseaza la raft cu spatele produsului

AQUA Carpatica, brandul care a redefinit puritatea si a demonstrat ca apa are gust, lanseaza acum o noua bautura: AQUA Carpatica Flavours – apa minerala naturala carbogazoasa, cu suc de fructe si un strop de sirop de agave. Si nu oricum, ci cu spatele. Pentru ca este mai corecta descrierea de pe spatele dozei, decat incadrarea in categoria comerciala de pe fata.
Potrivit reprezentantilor AQUA Carpatica, noul produs se lanseaza cu spatele, „pentru ca descrierea de pe fata nu ne reprezinta pe deplin, ba chiar ne face un deserviciu. In Romania nu exista categoria de apa minerala naturala fructata. Legal, AQUA Carpatica Flavours nu are unde sa stea decat la bauturi racoritoare carbogazoase, denumirea de pe fata a produsului. De aceea am hotarat sa ne lansam cu spatele, pentru ca e mai bine sa cititi intai ingredientele. Cu ele ne mandrim si aceasta este combinatia care ne reprezinta in fata consumatorului nostru exigent”.
„Este probabil cea mai curata bautura carbogazoasa de pe piata, din ingrediente naturale, si totusi nu exista nicio categorie in care poate fi, legal, plasata”, spune Valentina Vesler, Head of PR & Communication AQUA Carpatica.
Nu este prima data cand AQUA Carpatica, cunoscuta pentru izvoarele sale extraordinare si pentru exigenta in selectia celor mai bune ingrediente pentru fiecare produs din portofoliu, vorbeste despre importanta atentiei pentru informatia de pe etichete. Inca de la lansare, a fost brandul care a dezbatut valoarea nitratilor si adevarul etichetelor. Ca orice alt produs AQUA Carpatica, noua bautura cu apa minerala naturala carbogazoasa, suc de fructe si sirop de agave respecta aceleasi standarde de calitate si totusi este pusa in categoria bauturilor racoritoare carbogazoase, care, la noi, este asociata cu sucurile.
„Din orice unghi privesti, etichete incorecte, neadevarate, incomplete si etichetarile gresite sunt daunatoare. Atat produselor, cat si oamenilor, li se face un deserviciu atunci cand se emit judecati de valoare eronate. Iar acum suntem pusi in aceeasi situatie. Puritatea, calitatea exceptionala si grija fata de consumator sunt preocuparea noastra de baza de peste 13 ani. AQUA Flavours intruneste toate aceste principii de dezvoltare de produs pentru ca are in compozitie minimum de sirop de agave si un strop de suc de fructe. Asa ca ne disociem de categorie bauturilor carbogazoase, pentru ca nu ne reprezinta”, explica Jean Valvis, fondatorul AQUA Carpatica.
AQUA Carpatica Flavours a aparut pe piata in patru combinatii racoritoare, la doza de 330ml: Lamaie Verde si Menta, Zmeura, Capsuna si Soc si Piersica si Mango.
In ultimii ani, AQUA Carpatica a inregistrat o crestere semnificativa, devenind unul dintre cei mai consacrati liderii de piata.
Dezvoltarea portofoliului a continuat si astfel a fost introdusa o noua gama, AQUA Carpatica Flavours, o apa minerala naturala ce are in compozitia sa arome naturale (certificate).
AQUA Carpatica Flavours a castigat votul de incredere al consumatorilor primind distinctia Votat Produsul Anului 2023 in categoria aferenta.
Votat Produsul Anului este un concept international care premiaza produsele inovative, activand in prezent in 47 de tari. In Romania, marca “Votat Produsul Anului®” este inregistrata la OSIM din 2008, se afla la a paisprezecea editie si este reprezentata de catre compania POY Bucharest SRL.
Studiul de piata din 2023 a fost realizat online, pe 45 de categorii, de Exact Business Solutions, pe un esantion total de 8227 respondenti din mediul urban, utilizatori de internet, intre 18-65 de ani, reprezentativ la nivel urban.