Carrefour a lansat un program de sustinere a producatorilor locali de branza

Carrefour lanseaza Poftim Branza Romaneasca, un nou program care sprijina producatorii locali. Initiativa, lansata inca din luna aprilie in format pilot in cateva magazine, format hipermaket si market, vine in sprijinul fermierilor romani din numeroase regiuni ale tarii pentru a aduce in atentia consumatorilor o selectie bogata de branzeturi romanesti unice, maturate, fermentate si cu mucegai, toate create cu ingrediente locale de cea mai buna calitate.
Fiecare sortiment de branza din cadrul programului Poftim Branza Romaneasca ofera clientilor Carrefour o experienta senzoriala unica prin diversitatea gusturilor si traditiilor locale specifice, traditii care poarta cu ele o parte din istoria si cultura Romaniei. Expunerea produselor la raft beneficiaza de un spatiu dedicat si semnalizat, amplificat prin materiale de comunicare care au ca scop valorificarea fiecarui produs din cadrul programului. Branzeturile sunt disponibile in toate cele 43 de hipermarketuri Carrefour si in trei marketuri – Market Promenada si Dorobanti din Bucuresti si Market Manastur din Cluj – oferind clientilor ocazia de a sustine antreprenoriatul romanesc si comunitatile locale.
Programul Poftim Branza Romaneasca asuce laolalta branzeturi create de artizani romani, precum:
– Artesana: branza maturata din lapte de capra;
– Five Continents: branzeturi din lapte de capra si de oaie, maturate minim trei luni;
– LaColline: branza de capra cu mai multe tipuri de mucegai – alb, albastru, precum si un amestec unic de mucegai si fenugreek;
– Torockoi: branzeturi cu condimente din lapte de vaca 100% romanesc, din Muntii Trascaului, maturate minim trei luni;
– Arkase: trappist, raclette, arkenzeller, branzeturi fabricate din lapte 100% romanesc, din satul Arcus (jud. Covasna, la 3 km de Sfantu Gheorghe), maturate minim opt saptamani;
„Producatorii locali si ultra locali din reteaua noastra ocupa un loc extrem de important in universul Carrefour. In cautarea echilibrului optim din circuitul producator-retailer-client, ne concentram eforturile pentru a identifica nevoile specifice consumatorilor, dar si ale producatorilor romani, pentru a gasi acele solutii benefice mutual. Asa a luat nastere cel mai nou program din portofoliul Carrefour, Poftim Branza Romaneasca, lansat oficial cu ocazia targului de producatori de la Iasi, prin care promovam specialitatile din branza realizate pe plan local de maestri in gastronomia artizanala. Si nu ne oprim aici. Vom continua extinderea retelei de parteneri locali si dezvoltarea de proiecte dedicate misiunii noastre de conservare a gusturilor si a traditiilor romanesti”, a declarat Narcis Horhoianu, Director Marketing, Carrefour Romania.
Initiativa reprezinta un sprijin real pentru producatorii locali de branza de specialitate, indiferent de dimensiunea si forma lor de organizare, Carrefour oferindu-le sprijin sub forma de expertiza tehnica pentru imbunatatirea constanta a produselor, a procesului de fabricatie, dar si a procesului de etichetare si promovare. Pentru producatorii medii sau mari, Carrefour ofera accesul la inovatie, la o piata de desfacere extinsa si ocazia de a-si diversifica portofoliul de produse. Totodata, producatorii mici au rolul de catalizator al programului: produsele din branza cu o mostenire culturala si istorica, nu vor ramane nedescoperite, datorita parteneriatului cu Carrefour.
Aceasta actiune se alatura programelor Deschidem Vinul Romanesc, Crestem Romania Bio si Gradina Noastra derulate local de catre Carrefour sub umbrela Act for Food in directia tranzitiei catre o alimentatie mai sanatoasa pentru toti clientii sai si se bazeaza pe produse curate, calitative si prietenoase cu mediul inconjurator.
Lansarea proiectului a avut loc in cadrul targului de produse traditionale „Bunatati de soi din Romania“ desfasurat weekendul trecut la Iasi, care a gazduit peste 60 de producatori romani din mai multe judete ale tarii.