Parteneriate

Parteneriatul dintre Auchan si Posta Romana s-a incheiat la un an de la semnare

Proiectul-pilot incheiat in urma cu un an intre Auchan si Posta Romana s-a incheiat, printr-o decizie comuna a celor doua parti, a anuntat retailerul.

“In mai 2022, Auchan Romania si Posta Romana au incheiat un parteneriat pentru vanzarea de produse alimentare si nealimentare in incinta oficiilor postale din tara. Proiectul a debutat cu o etapa-pilot in patru oficii postale din Pitesti. La un an distanta, cei doi parteneri au decis inchiderea proiectului. Decizia luata a fost ca urmare a analizelor interne ale Postei Romane, care probabil au condus la concluzia ca unele obiective interne ale companiei nationale nu au fost atinse. Cu toate acestea, atat pentru Auchan Retail Romania, cat si pentru partenerul nostru, a fost o oportunitate buna de a testa acest model comercial. Din perspectiva companiei noastre, am validat inca o data agilitatea cu care am reusit intr-un timp foarte scurt sa ne imaginam si sa punem in practica un nou model de comert in parteneriat, desfasurat in spatii neconventionale, cu produse preponderent romanesti, reusind sa aprovizionam la timp produse utile pentru clientii de proximitate. Pe de alta parte, a trebuit desigur sa tinem cont si de specificul activitatii si de complexitatea operatiunilor partenerului nostru”, precizeaza reprezentantii Auchan Romania.

Potrivit sursei citate, retailerul va continua sa dezvolte parteneriate comerciale, atat pentru formate de comert fizic, dar si cu platforme online, prin care sa ajunga cu usurinta la un numar cat mai mare de romani.

Anul trecut, in luna mai, Auchan Retail Romania si Posta Romana anuntau semnarea unui parteneriat pentru vanzarea de produse alimentare si nealimentare in incinta oficiilor postale din tara.

Gama selectionata si pusa la dispozitie “by Auchan” era formata din aproximativ 150 de produse (bacanie, dulciuri, bauturi, snacks-uri, dar si o selectie de articole nealimentare) si a fost expusa pe o suprafata de vanzare de 10-12 mp in incinta oficiilor postale.

Auchan Romania are in portofoliu 223 de magazine, ce cuprinde 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri si 185 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, dintre care 176 in statiile Petrom, cat si magazinul online auchan.ro.

Cu o cifra de afaceri, cu taxe, de peste 1,2 miliarde de euro, Auchan a obtinut, in 2021, medalia “Customers’ Friend” si statutul “Customers’ Friend – Superior Excellence”.

Compania Nationala “Posta Romana” (CNPR) este liderul de piata in sectorul serviciilor postale si deserveste aproximativ 19 milioane de romani, printr-o retea extinsa de 5.500 de oficii postale. In prezent, compania se afla in proprietatea statului roman, reprezentat de Ministerul Cercetarii, Inovarii si Digitalizarii (93,52% din pachetul de actiuni) si Fondul Proprietatea (6,48%).