PENNY introduce pliantul digital disponibil pe telefon prin aplicatia WhatsApp

Incepand cu 8 mai, clientii PENNY vor primi ofertele saptamanale, direct pe telefonul mobil, prin intermediul aplicatiei WhatsApp. Clientii care isi doresc sa afle cat mai rapid noutati despre reducerile la produsele marca proprie sau alte promotii disponibile in magazine trebuie sa se inregistreze gratuit pe canalul de WhatsApp PENNY: penny.ro/whatsapp.
PENNY este primul retailer din Romania care implementeaza acest serviciu.
PENNY Romania introduce pliantul saptamanal in format digital pentru totii clientii care nu vor sa rateze reducerile si promotiile disponibile in magazine. Clientii pot accesa catalogul PENNY, simplu si rapid, direct de pe telefonul mobil. Tot ce au de facut este sa se inregistreze gratuit aici: penny.ro/whatsapp
„Suntem bucurosi sa fim primul retailer din Romania care pune la dispozitia clientilor un serviciu simplu, digital si sustenabil. Cu ajutorul pliantului in format electronic de pe WhatsApp, toti clientii nostri vor fi mereu la curent cu privire la cele mai recente stiri si oferte existente in magazinele PENNY”, a declarat Daniel Gross, CEO PENNY Romania.
PENNY investeste in digitalizare si in tehnologii orientate spre viitor. Pliantul electronic disponibil din 08.05.2023 pe WhatsApp reprezinta un nou pas pe care compania il face pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor prin solutii digitale simple si usor de folosit.
Despre PENNY
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE si unul dintre cei mai activi retaileri din Romania, cu primul magazin deschis pe piata locala in anul 2005. Intreaga retea este deservita de patru centre logistice situate in localitatile Stefanestii de Jos, Turda, Bacau si Filiasi. In prezent, reteaua PENNY in Romania este alcatuita din 339 magazine la nivel national si o echipa dedicata formata din peste 5.800 de angajati.