HoReCa

McDonald’s recruteaza tineri. Peste 1.000 de locuri de munca disponibile in toata tara

Noua campanie de brand de angajator este lansata sub umbrela „Credem in tinerii din Romania”, prin care McDonald’s vine in sprijinul tinerilor care fac primii pasi pe plan profesional.

McDonald’s in Romania lanseaza campania de recrutare „Oameni cu experiente”, o noua initiativa derulata la nivel national sub umbrela „Credem in tinerii din Romania”. Campania ofera oportunitati de angajare si dezvoltare pentru tinerii care fac primii pasi pe plan profesional si se adreseaza tuturor celor care isi doresc sa puna bazele unei cariere in cadrul lantului de restaurante cu servire rapida.

Peste 1.000 de locuri de munca sunt disponibile in cadrul campaniei, alaturi de 120 de locuri in cadrul programului de dezvoltare profesionala Manager Trainee, prin care tinerii pot accesa pozitii de management in restaurant. Locurile de munca includ toate pozitiile disponibile in toate restaurantele McDonald’s din tara: Crew Member (lucrator comercial), Barista, Manager Trainee sau Guest Experience Leader (responsabil ospitalitate).

„Peste 45% dintre colegii nostri fac parte din Generatia Z, iar multi dintre acestia se afla la primul job. De aceea e important sa fim atenti la nevoile lor si sa mentinem deschis dialogul dintre noi. Iar ceea ce ne intereseaza atunci cand ne uitam la un candidat este pasiunea lui, indemanarea si disponibilitatea pentru lucrul in echipa.”, a declarat Paul Dragan, Director General McDonald’s Romania. „In acelasi timp, vrem ca tinerii sa stie ca McDonald’s ii sprijina pentru a-si atinge potentialul, prin programe interne cum sunt Bursele McDonald’s, care rasplatesc rezultatele academice si profesionale ale angajatilor studenti, sau Manager Trainee, un program accelerat de pregatire profesionala in cadrul companiei”, a completat acesta.

Noua campanie de recrutare McDonald’s le ofera tinerilor oportunitatea sa acumuleze experienta si sa-si puna in valoare dedicarea, creativitatea si perseverenta. Pachetul salarial pentru un nou angajat variaza in functie de pozitia ocupata si de numarul de ore lucrate, la care se adauga tichetele de masa in valoare de 30 de lei pe zi, diverse sporuri pentru ture de noapte sau de weekend si bonusuri acordate in functie de rezultatele obtinute de restaurant. De asemenea, incepand cu 1 aprilie, angajatii din restaurante beneficiaza de abonamente medicale si servicii de telemedicina.

Astfel, pentru o norma de 8 ore, un Crew Member (lucrator comercial) poate ajunge la un pachet salarial de pana la 3.200 de lei net, un Guest Experience Leader (responsabil ospitalitate) poate obtine un venit de pana la 3.500 de lei net, iar un Manager Trainee de pana la 4.000 de lei net.

Campania „Oameni cu experiente”, lansata sub umbrela „Credem in tinerii din Romania”, reia angajamentul McDonald’s de a le oferi tinerilor sansa sa patrunda pe piata muncii, sa evolueze din punct de vedere profesional si sa-si continue studiile, fara a renunta la pasiunilor lor. Campania este prezenta in toate mediile de comunicare la nivel national si cuprinde o serie de activari dedicate potentialilor si viitorilor angajati ai brandului.

Toate persoanele cu varsta de peste 16 ani, cu sau fara experienta, cu studii medii sau care sunt in curs de finalizare a studiilor superioare, pot aplica pentru noile oportunitati de angajare din cadrul campaniei. Mai multe informatii despre pachetul de beneficii si procesul de aplicare pot fi regasite si pe site-ul McDonald’s, in sectiunea de cariera, https://mcdonalds.ro/cariera.