Dealul cu Afine lanseaza brandul The Blue Renaissance

Dealul cu Afine, ferma romaneasca de afine bio cu sediul in Fagaras, judetul Brasov, anunta lansarea noului sau brand global The Blue Renaissance si intentioneaza sa ajunga pe piete internationale precum Emiratele Arabe Unite, Arabia Saudita, Qatar, Germania, Marea Britanie in urmatoarele 12 luni.
De la achizitionarea fermei de afine in 2016, proprietarul Ajay Naqvi si familia sa au investit aproximativ 1 milion de euro in cresterea capacitatii de productie, consolidarea brandului si dezvoltarea de noi produse. Compania a atras pana in prezent fonduri de 800.000 de euro de la investitori internationali. Ferma se intinde pe 10ha de teren in satul Toderita, langa Fagaras, judetul Brasov, unitatea de procesare fiind in judetul Iasi.
Cu o istorie de peste sase ani, Dealul cu Afine a fost un pioner pe piata locala de fructe bio pre-comandate, clientii producatorului roman avand incredere si platind produsele cu trei pana la sase luni inainte ca fructele sa fie culese si livrate. Dupa consolidarea brandului local Dealul cu Afine, cu peste 30.000 kg de fructe bio vandute in Romania in fiecare an, compania a lansat un nou produs – un suc de afine 100% organic, fara apa adaugata, fara conservanti, un produs unic pe plan local.
La inceputul anului 2023, brandul este pregatit sa se extinda si in afara Romaniei, ajungand la consumatori din intreaga lume, iar pentru a realiza acest lucru, Dealul cu Afine si-a schimbat identitatea vizuala si numele. Noul brand – The Blue Renaissance – ia nastere din valorile si ADN-ul marcii, cu accent pe oferirea de produse sanatoase, fara aditivi, pure, realizate 100% din afinele organice cultivate la ferma din satul Toderita.
“Avand in vedere toata dragostea pe care Dealul cu Afine a primit-o in Romania si potentialul urias pe care il are piata globala a bauturilor organice, suntem bucurosi sa anuntam lansarea produselor noastre de calitate in intreaga lume sub numele The Blue Renaissance. Facem suc 100% din afine, certificat organic, nimic adaugat, nici macar apa. Aceasta este o declaratie puternica care i-a atras pe investitorii nostri, dar si importanti retaileri din Asia si Europa de Vest. Industria globala a sucurilor este de aproximativ 150 miliarde de dolari, dar exista foarte putin suc real in acele 150 miliarde de dolari. Acestea contin in principal apa, zahar si concentrate. Am contestat status quo-ul bauturilor din fructe, creand un suc care este atat sanatos, cat si gustos, fara a adauga zahar sau conservanti. Acesta este motivul pentru care credem ca brandul nostru romanesc va deveni prima alegere pentru oamenii din intreaga lume care doresc sa traiasca o viata sanatoasa”, a declarat Ajay Naqvi, CEO The Blue Renaissance.
Primele tari vizate pentru extindere in 2023 sunt Emiratele Arabe Unite si Germania, unde compania intentioneaza sa vanda sucul sau organic de afine si noile produse dezvoltate de echipa de cercetare si dezvoltare in acest an, precum alte mixuri de fructe de padure si sapte formule de pudre pentru smoothie din afine gata de baut.
„Pe piete precum Germania ne vom adresa mai intai canalelor HORECA, iar in Dubai incepem cu farmacii si cafenele din clinici si spitale. Vom continua apoi cu lanturi mari de retaileri si super retaileri”, anunta Ajay Naqvi.
400.000 de euro investitie pentru urmatorii doi ani
Pentru urmatoarele 6 luni, Dealul Cu Afine estimeaza o productie de 50-80.000 de litri de suc organic, in total aproximativ 250.000 de sticle, planul companiei fiind sa creasca capacitatea de productie la 1.500 de sticle pe ora. Mai mult, obiectivul strategic al fondatorilor este de a transforma un produs local intr-un brand international, ca rezultat al cercetarilor din ultimii ani in crearea unui produs de calitate si cresterea organica a capacitatii de livrare a businessului.
Pentru 2023 si 2024, The Blue Renaissance continua investitiile, alocand 400.000 de euro in consolidarea capacitatilor de productie si logistice, cercetare si dezvoltare, resurse umane si dezvoltare de noi produse. Compania a investit deja 200.000 de euro in ultimul an, definindu-si strategia globala de brand si in linia de productie.
In prezent, produsele The Blue Renaissance sunt vandute prin intermediul platformei online si pot fi gasite in magazinele bio din Romania, atat online, cat si offline. O parte dintre planurile companiei de expansiune la nivel national se refera la patrunderea in retelele locale de supermarketuri, magazine alimentare si lanturi de farmacii.
Companie romaneasca evaluata la 6 milioane de euro
The Blue Renaissance a inceput ca Dealul cu Afine in 2016, cand proprietarul Ajay Naqvi si sotia sa Ramona Naqvi, care este co-fondatoare a companiei, au cumparat o mica plantatie de afine langa Fagaras. In prezent, dupa mai bine de sase ani, timp in care firma a atras mai multe runde de investitii in valoare totala de 800.000 euro, startup-ul romanesc este evaluat la 6 milioane euro. Printre investitorii actuali se numara executivi de top din Europa, Asia si Orientul Mijlociu.
Pentru 2023, compania isi propune sa atraga inca 2 milioane euro de la investitori pentru a-si spori capacitatea de procesare si extinderea globala. Anul trecut, The Blue Renaissance a cumparat o cota de 50% dintr-o firma romaneasca de procesare a fructelor din Iasi pentru a-si creste capacitatea de productie de suc certificat ecologic la peste 1.000 de sticle pe zi. Prin aceasta investitie, The Blue Renaissance va putea, de asemenea, sa creeze mult mai multe produse noi in segmentul bauturilor, dar si sa adauge companiei-mama capacitate de deshidratare si de fabricare a pudrei pentru smoothie. Astfel, compania intentioneaza sa lanseze trei noi amestecuri de fructe de padure, sapte noi bauturi functionale si sapte noi formule de pudra pentru smoothie gata de baut pana la jumatatea anului 2023.