Bauturi

Red Bull si 5 to go lanseaza o bautura energizanta cu aroma de afine

De la finalul lunii martie, in toate cafenelele 5 to go din tara poate fi gasit noul sortiment in editie limitata Red Bull Estival cu aroma de afine canadiene.

Editia de vara Red Bull, care se diferentiaza prin aroma unica de afine canadiene si notele de fructe de padure, completate de o nota florala subtila, va fi disponibila in doze de 250 ml de culoare azur si va putea fi cumparata pentru o perioada limitata de timp numai din locatiile 5 to go. Aceasta initiativa va fi sustinuta prin diverse activari in mediul online, precum concursuri cu premii, si va beneficia de vizibilitate extinsa in social media, pentru a-i incuraja pe consumatori sa se bucure din plin de atmosfera de relaxare adusa de apropierea sezonului cald.

„Ne dorim sa le oferim permanent clientilor nostri experiente atractive si surprinzatoare, nu doar prin imbunatatirea si extinderea gamei de produse proprii, ci si prin astfel de parteneriate care le aduc posibilitatea de a descoperi in locatiile 5 to go gusturi noi si produse inedite. Ne bucura oportunitatea de a distribui in premiera aceasta bautura energizanta estivala si faptul ca o pot savura exclusiv cei care ne trec pragul. Pe langa cafea, 5 to go este apreciat pentru varietatea de produse oferite, avand un portofoliu de produse premium care corespund principiilor noastre de calitate si gust. Ne asteptam la o cerere crescuta pentru noul Red Bull Estival, un produs premium perfect pentru stilul de viata activ al consumatorilor nostri”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

De altfel, potrivit studiului* recent realizat de catre Reveal Marketing Research pentru 5 to go, diversitatea produselor este motivul pentru care 26% dintre respondenti prefera acest brand. Asadar, strategia de imbogatire a sortimentului de produse disponibile in cafenele vine ca raspuns la preferintele clientilor si va fi mentinuta pe termen lung, intrucat contribuie la obiectivele companiei de a creste traficul in cafenele si de a consolida notorietatea brandului.

Prezenta produselor Red Bull in cafenelele 5 to go se va concretiza si prin dezvoltarea unor retete unice de bauturi gustoase si revigorante, pe care clientii 5 to go le vor putea comanda in locatii.

Targetul acestei campanii exclusive sunt toti consumatorii in cautare de arome variate, dornici sa experimenteze gusturi noi, categoria in focus fiind segmentul 18-25 de ani. Campania demarata de 5 to go si Red Bull este excelent surprinsa si evidentiata in locatia din Piata Romana – Coloane, unde cumparatorii sunt intampinati de un display inedit cu doze Red Bull.

5 to go a luat nastere in 2015, iar in prezent se apropie de pragul de 500 de unitati, fiind cel mai mare lant de cafenele din Europa de Est, dar si cea mai accesata franciza din Romania. Radu Savopol si Lucian Badila sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piata HoReCa din Romania conceptul inovator de pret unic pentru toate produsele comercializate. Lantul de cafenele ofera consumatorilor un spatiu cald si prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosita este una cu o aroma intensa, corpolenta, cremoasa, ce se constituie intr-un amestec unic, creat special pentru lantul de cafenele 5 to go. De asemenea, brandul 5 to go s-a extins si in retail cu o gama de produse dedicata ce cuprinde caspule de cafea, cafe la IBRIK, apa cu vitamine VIWA by 5 to go, sirop cafea, cookies organici si multe alte produse in dezvoltare.

Bautura energizanta Red Bull este disponibila in peste 175 de tari din intreaga lume, iar numarul dozelor consumate doar in 2022 a depasit 11,5 miliarde, cu un total de peste 100 de miliarde de doze de cand Red Bull a fost lansat in 1987. O doza de 250 ml de Red Bull contine 80 mg de cafeina, aproximativ aceeasi cantitate ca intr-o ceasca de cafea preparata acasa.

*Studiul a fost realizat prin metodologia CAWI (chestionare autoaplicate online), pe un esantion reprezentativ national de 1.003 persoane si subliniaza nevoia de a diversifica modalitatile de acces la produsele 5 to go, pentru a raspunde atasamentului consumatorilor fata de brandul preferat.