Retail

Kaufland continua investitiile in Romania si deschide doua magazine, la Oradea si Caracal

Kaufland Romania a deschis saptamana trecuta doua magazine, la Oradea si Caracal, ajungand, astfel, la o retea de 167 de hipermarketuri la nivel national.

Potrivit unui comunicat, prin deschiderea noilor magazine, Kaufland a creat circa 180 locuri de munca, sprijinind dezvoltarea comunitatilor locale.

Situat pe strada Seleusului, nr. 22, noul Kaufland Oradea este construit pe o suprafata totala de peste 6.000 metri patrati, cu un spatiu de vanzare de circa 3.400 metri patrati. Acesta cuprinde o galerie comerciala extinsa, oferind accesul la o pizzerie, farmacie, magazin Tabac Xpress, un centru de copiat chei, magazin Digi, curatatorie chimica si frizerie. Programul de lucru este de luni pana sambata de la 07:00 si pana la 22:00, iar duminica de la 08:00 la 20:00.

Noul magazin din Caracal, judetul Olt, este situat pe strada Dragos Voda, nr. 2D si are o suprafata totala de peste 5.600 metri patrati, dintre care 2.900 metri patrati sunt destinati spatiului interior de vanzare.

Magazinul este prevazut si cu o galerie comerciala, ce ofera accesul la o varietate de magazine si servicii – cofetarie, pizzerie, farmacie, magazin de articole cosmetice, magazin de bijuterii, marochinarie, punct de reparatii si accesorii GSM, petshop.

Noul Kaufland Caracal va functiona intre orele 07:30 si 21:30 de luni pana sambata, respectiv 08:00 si 20:00 duminica.

Cele doua magazine sunt prevazute cu parcari generoase, cu aproape 300 de locuri disponibile la Caracal, respectiv 240 la Oradea, incluzand locuri de parcare pentru parinti si persoane cu dizabilitati. Cei care aleg mijloacele de transport alternativ au la dispozitie statii de incarcare pentru masinile electrice si rastele pentru biciclete.

Pentru a asigura un flux rapid de clienti si un timp redus pentru plata cumparaturilor, fiecare hipermarket este dotat cu 16, respectiv 13 case de marcat – atat standard, cat si express, de tip self check-out.

Ambele magazine ofera un sortiment extins de legume si fructe, produse proaspete la vitrina cu servire asistata, brutarie, raion de produse congelate, alimente de baza, dulciuri, bauturi, produse nealimentare si drogherie. La punctul Grill din exterior, clientii sunt asteptati cu o varietate de meniuri si preparate calde.

Ca o continuare a angajamentului Kaufland fata de mediu, noile hipermarketuri sunt prevazute cu infrastructuri de reciclare, unde clientii sunt recompensati pentru ambalajele colectate: in interiorul celor doua magazine, clientii vor gasi cate un automat de tip self-service, unde pot recicla ambalaje in schimbul voucherelor de extra-reducere – acestea colecteaza trei tipuri de ambalaje: PET-uri (cu volum de pana la 3 litri), sticla si doze de aluminiu (cu volum de pana la 1 litru); la intrarea in magazine, in spatiul special amenajat sub forma unei broscute testoase, clientii pot depune pentru reciclare ambalaje ale produselor de ingrijire personala sau de curatenie si vor fi recompensati pe loc cu vouchere de 35% reducere la cumpararea altor produse noi, din oferta lunara. Voucherele se ridica de la Biroul de Informatii din magazin.

Kaufland se numara printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.500 de magazine in 8 tari, 148.000 de angajati si o retea de 167 de magazine in Romania.