Carrefour si Profi sunt castigatori SAP Quality Awards 2022 in Europa Centrala si de Est

SAP anunta rezultatele SAP Quality Awards in Europa Centrala si de Est. In randul castigatorilor din subcategoria Business Transformation: Functional Transformation se afla doua companii locale, Carrefour Romania si Profi Romania, premiate pentru abordarea inovatoare pe care retailerii au avut-o in cadrul proiectelor lor de transformare digitala.
SAP Quality Awards recunoaste clientii care demonstreaza excelenta in implementarile solutiilor software SAP. Premiile se acorda in trei categorii diferite: Business Transformation cu doua subcategorii: Enterprise Solutions si Functional Transformation, Rapid Time to Value si Digital Pioneer.
n juriu format din experti externi si interni a selectat saisprezece castigatori din Europa Centrala si de Est, intre care Carrefour Romania si Profi Romania. Au fost alesi, de asemenea, si patru mari castigatori, cate unul din fiecare categorie. Aceste companii provin din Republica Ceha, Ungaria si Polonia.
Premiile reprezinta o platforma prin care clientii SAP si partenerii lor de implementare pot impartasi experienta acumulata in cadrul proiectelor de implementare de succes a solutiilor SAP, iar categoria Business Transformation, in care castigatori au fost desemnati Profi Romania si Carrefour Romania, este destinata proiectelor extinse care transforma modul in care clientii isi desfasoara activitatea.
„Carrefour si Profi si-au digitalizat in mod impresionant procesele de business din domeniul resurselor umane si consider ca eforturile si succesul lor merita din plin sa fie recunoscute prin premii atat de prestigioase. As dori sa profit de aceasta ocazie pentru a-i felicita calduros pe castigatori pentru aceasta realizare remarcabila si, in acelasi timp, pentru a le multumi partenerilor nostri, PwC si Advanced Business Software, pentru sprijinul extraordinar in acest proiect,” spune Diana David, Managing Director SAP Romania.
Retailerul international Carrefour a decis sa implementeze SAP SuccessFactors in Romania pentru a creste gradul de satisfactie generala a angajatilor sai, sprijinind cresterea productivitatii prin automatizarea si optimizarea proceselor, prin redirectionarea atentiei de la sarcini repetitive la proiecte complexe si prin utilizarea analizei inteligente a datelor pentru a sustine decizii rapide si oportune, in special in departamentul de resurse umane. In plus, Carrefour s-a concentrat pe adoptarea de masuri in directia unui nivel sporit de sustenabilitate. Dupa implementarea SAP SuccessFactors, Carrefour a reusit sa creasca eficienta proceselor si viteza deciziilor manageriale, sa diminueze aparitia erorilor si sa contribuie la o lume mai sustenabila prin reducerea cantitatilor de hartie utilizate in procesele de zi cu zi.
„Consolidarea unei culturi digitale reprezinta un obiectiv strategic pentru Grupul Carrefour. Modelul nostru de companie digitala in industria de retail a fost definit in toamna anului 2021 si reprezinta un nou capitol in ceea ce priveste transformarea digitala. Alaturi de echipa, am analizat toate procesele de resurse umane pentru ca ne dorim sa asiguram o experienta completa si simplificata celor peste 16.000 de colegi din Lumea Carrefour. Datorita implementarii SAP SuccessFactors am reusit sa integram intr-o singura platforma toate procesele administrative, de salarizare, dar si de dezvoltare si de evaluare a performantei anuale. Feedback-urile colegilor nostri ne motiveaza sa continuam in aceasta directie spre a oferi cea mai buna experienta,” declara Alina Gamauf, Membru in Comitetul Executiv Carrefour Romania.
Printre castigatorii din subcategoria Business Transformation: Functional Transformation s-a regasit si Profi Romania, retea de retail si cel mai mare angajator din Romania, cu o rata de crestere de neegalat in aceasta tara. Profi a luat initiativa de a-si transforma functiile de resurse umane prin implementarea unei solutii complete de HR in cloud, cu scopul de a-si asigura o baza solida pentru extinderea afacerii in viitorul apropiat. Fiind o companie cu o crestere rapida, retailerul a inteles importanta introducerii SAP SuccessFactors, precum si modul in care aceasta sustine atat provocarile operationale – cum ar fi recrutarea in masa si procesul de onboarding – si planificarea fortei de munca la fata locului, cat si aspectele strategice legate de resursele umane – precum experienta angajatilor, dezvoltarea si retentia talentelor si managementul performantei. Prin implementarea SAP SuccessFactors, Profi a reusit sa creeze o singura sursa pentru datele angajatilor, procese de resurse umane standardizate si un instrument de raportare unificat, toate acestea contribuind la o eficienta sporita.
„Aceasta recunoastere europeana ne creeaza un sentiment special, de bucurie, implementarea cu succes a solutiei Success Factors facand parte din transformarile operate la nivel de companie, acoperind toate etapele importante ale vietii de angajat si asigurand dezvoltarea leadershipului, a echipei, a acestei retele de retail modern in general,” declara Diana Stoica, Director HR Profi Romania.
„Ceea ce face SAP SuccessFactors este sa elimine sistemele traditionale de resurse umane si de business pentru a ajuta companiile sa inteleaga, sa gestioneze si sa isi optimizeze forta de munca totala, in concordanta directa cu obiectivele lor generale si cu prioritatile financiare. Ma bucur si ii felicit pe clientii nostri SuccessFactors din Romania pentru premiul obtinut, pentru calitatea implementarii tehnologiei noastre de resurse umane, dar si pentru crearea, in acelasi timp, a unei forte de munca pregatite pentru viitor,” spune Irina Scortea Tache, SAP SuccessFactors Lead in Eastern Cluster.
De la infiintarea sa in 2009, in regiunea Europei Centrale si de Est, concursul SAP Quality Awards a creat o comunitate de lideri de opinie in domeniul managementului proiectelor, al riscurilor si al calitatii. In fiecare an, SAP primeste aproximativ 250 de nominalizari din intreaga lume.
Mai mai multe informatii despre castigatori si proiectele acestora pe site-ul oficial al evenimentului.