Panificatie

Grup Serban Holding relanseaza patru game de produse sub brandul Granero

Grup Serban Holding (BVB: GSH), companie antreprenoriala romaneasca activa in mai multe domenii din agricultura, anunta relansarea a patru game de produse de panificatie sub brandul Granero prin schimbare de retete si rebranding.

„Relansarea acestor game de produse de panificatie reprezinta o noua componenta a sistemului integrat de activitate care sta la baza Grup Serban. Acesta cuprinde segmentul agricol, care furnizeaza materie prima utilizata de alte verticale din cadrul grupului, respectiv panificatie, patiserie si cofetarie. Succesul sortimentelor deja existente pe piata, precum Prokorn sau Painea Razesilor, ne-a determinat sa diversificam portofoliul nostru de produse de panificatie, care acum cuprinde categorii de produse bine segmentate, acoperind o mare diversitate de gusturi si nevoi ale clientilor. Grup Serban va continua investitiile pentru fiecare companie din cadrul grupului, astfel incat sa diversificam portofoliul de produse, care sa isi pastreze nivelul de calitate cu care clientii nostri sunt obisnuiti”, a declarat Irina Serban, Deputy CEO Grup Serban Holding.

Compania relanseaza gama actuala de produse de panificatie cu accent pe rebranding si imbunatatirea retetelor. A segmentat produsele sub brandul Granero, in patru game, marea majoritate avand un continut ridicat de maiele de pana la 40%.

Gama Pro contine sortimentele Prokorn, Proseeds si Prospelta, acestea avand in compozitie seminte si cereale. Gama Razesi este alcatuita din produsele Razesi cu Porumb, Razesi cu Fulgi de cartofi si Razesi cu Tarate si Secara, continand maiele. Gama Speciala este alcatuita din doua sortimente care sunt potrivite unui regim alimentar, respectiv Speciala cu continut redus de glucide si Speciala cu continut redus de sare. Nu in ultimul rand, Gama Super cuprinde produse realizate din grau si maiele 40%, respectiv Super cu faina alba, Super cu faina neagra si Super cu faina graham.

Pentru realizarea acestui proiect, inginerii tehnologi Grup Serban au colaborat in elaborarea noilor retete cu specialisti in panificatie din Olanda si Suedia. Toate aceste produse vor fi disponibile in majoritatea supermarketurilor din Romania, acolo unde compania este deja prezenta cu produse de panificatie sub brandul Granero. In urma investitiei in diversificarea portofoliului de produse, capacitatea de productie a Grup Serban pentru intreaga linie de business dedicata panificatiei, patiseriei si cofetariei este de 20 de tone pe zi.

In linia de business axata pe panificatie, patiserie si cofetarie, unde Grup Serban detine o brutarie, un laborator de cofetarie si cinci magazine sub brandul Bacania Serban, compania a inregistrat in primele sase luni ale anului, o cifra de afaceri de 20,7 milioane de lei, o majorare cu 16% fata de aceeasi perioada din 2021. Aceasta majorare a fost sustinuta de cresterea productiei vandute cu 24%, reprezentand volumele comercializate prin intermediul lanturilor de retail, a actualizarii preturilor din contracte, precum si de cresterea cu 8%, pana la 8,8 milioane de lei, a veniturilor din vanzarea produselor comercializate prin Bacania Serban.

Actiunile Grup Serban Holding sunt listate pe piata AeRO a Bursei de Valori Bucuresti incepand cu data de 28 februarie 2022 si se tranzactioneaza sub simbolul GSH. In prezent, compania are o capitalizare de piata de peste 317 milioane de lei.