Food

Bolt Market incheie primul an de activitate cu 40.000 de clienti

Bolt Market – serviciul rapid de livrare a produselor alimentare si non-alimentare – incheie primul an de activitate in Romania cu peste 40.000 de clienti care au folosit serviciul, o retea solida de furnizori si o acoperire optima a oraselor Bucuresti si Cluj-Napoca.

Bolt Market ofera o gama variata de peste 3.000 de produse, de la fructe, legume, produse de panificatie si lactate la articole de gospodarie, produse pentru animale si chiar jucarii.

‘Colaboram in prezent cu aproximativ 80 de parteneri si investim constant in extinderea relatiilor cu acestia. Multumita lor si echipei noastre, am reusit inca din primul an sa transformam Bolt Market intr-un jucator important pe piata de e-commerce, iar modelul nostru de business devine din ce in ce mai atractiv pentru un numar si mai mare de parteneri. In plus, extinderea gamei de articole pe care o oferim clientilor nostri, impreuna cu dezvoltarile tehnice aduse in platforma au condus la o crestere a cosului mediu de cumparaturi la 120 lei. Aceasta este o majorare importanta, avand in vedere ca inca activam in zona de e-proximitate’, a declarat Eduard Nagy, country manager Bolt Market Romania.

In lunile urmatoare, Bolt Market va testa un nou serviciu de livrare mai flexibil si convenabil pentru clienti, va extinde si mai mult gama de produse, precum si structura microdepozitelor, cu scopul de a-si atinge obiectivele de crestere pentru anul 2023. De asemenea, va implementa noi tehnologii pentru a optimiza experienta utilizatorilor si va evalua noi forme de parteneriate cu retaileri locali.

‘Cresterile recente de costuri din lanturile de aprovizionare locale si internationale pun cu siguranta presiune asupra preturilor pe care le practicam, dar reusim sa ramanem competitivi prin calitatea superioara a serviciilor pe care le oferim, precum timpul de livrare, acuratetea comenzilor si suportul acordat clientilor. De asemenea, avem avantajul de a colabora indeaproape cu divizia noastra de Product Management & Engineering, care are o echipa extinsa in Bucuresti. Cu ajutorul lor, putem testa si implementa noi functii si ne putem creste utilitatea pentru clienti’, a explicat Eduard Nagy.

Bolt este super aplicatia europeana cu misiunea de a face mobilitatea urbana mai accesibila, sigura si sustenabila. Aceasta are peste 100 de milioane de utilizatori in 45 de tari si peste 500 de orase din Europa si Africa. Compania urmareste sa accelereze tranzitia de la masinile personale la mobilitatea partajata, oferind alternative mai bune pentru fiecare domeniu de utilizare, inclusiv transport la cerere, masini si trotinete electrice inchiriate, livrare de mancare si de produse alimentare si nealimentare.

Compania este prezenta in Romania cu serviciile de transport la cerere, de inchiriere de trotinete electrice, de livrare de mancare (Bolt Food), livrare de produse alimentare si nealimentare (Bolt Market) si cu divizia de software development, care deserveste toate subsidiarele din Europa ale companiei.