Aquila raporteaza o crestere de 39% a cifrei de afaceri pe segmentul brandurilor proprii

Compania de distributie de bunuri de larg consum din Romania – Aquila detine, la un an de la listarea pe Bursa de Valori Bucuresti (BVB), capacitati de depozitare de peste 124.000 paleti, distributie in 67.000 puncte de vanzare si a consemnat crestere de 39% pentru marcile proprii, a anuntat compania.
Aquila asigura acoperire nationala si regionala si detine o retea logistica de 24 de facilitati care acopera toate tipurile de temperatura: ambientala, cu o capacitate de peste 90.000 paleti, refrigerata, cu peste 8.000 paleti si congelata, de aproximativ 20.000 paleti, potrivit anuntului companiei, transmis in cadrul Zilei Investitorului.
Compania se adreseaza tuturor canalelor de vanzare – retail modern, retail traditional, HoReCa, benzinarii si travel retail – si atinge peste 67.000 de puncte de vanzare – echivalentul a peste 90% din piata.
“La primul an de la listare, ne continuam parcursul si prezentam un business stabil, cu planuri ambitioase, corect ancorate in contextul macroeconomic curent. Am avut o crestere accelerata in ultimii trei ani si pastram obiectivele de crestere rapida in urmatorii cinci ani, cu obiectiv dublarea EBITDA din 2021, prin evolutie organica si achizitii. Mizam pe calitate in toate punctele de contact si avansam investitiile in proiecte care ne vor mai face mai eficienti, ne vor consolida rezultatele si, esential, ne vor reduce permanent amprenta asupra mediului”, a afirmat Jean Dumitrescu, Investor Relations Director, Aquila.
Aquila a raportat o crestere de 39% a cifrei de afaceri pe segmentul brandurilor proprii – Gradena si LaMasa – si de 21% in volum, in primele noua luni ale anului, fata de perioada similara din 2021.
Produsele vandute de Aquila reprezinta marci consacrate, din diferite categorii: produse de ingrijire personala, dulciuri, cafea, produse de curatenie sau sau mancare pentru animale de companie.
Fondata in 1994 si cu o echipa de aproximativ 3.000 de angajati, Aquila opereaza cu succes si in Republica Moldova. Aquila ofera partenerilor sai solutii integrate de distributie si logistica, prin vanzarea de produse si servicii complementare.
Veniturile grupului au crescut cu 13%, ajungand la 1.930 milioane lei, la finalul anului 2021.
Aquila a inregistrat un profit net de 71 milioane de lei la 31 decembrie 2021, in crestere cu 30% fata de 2020.