Profit mai mare cu 47% pentru Aquila, la finalul trimestrului al treilea

Compania Aquila, care activeaza pe piata de distributie de bunuri de larg consum, a inregistrat un profit net de 64 milioane de lei, la 30 septembrie 2022, in crestere cu 47% (20 milioane lei) fata de rezultatul inregistrat in trimestrul al treilea al anului trecut.
Potrivit unui comunicat al companiei, achizitia companiei Trigor, din prima jumatate a anului 2021, a contribuit cu 2,6 milioane de lei la profitabilitatea Aquila, conform rezultatelor financiare consolidate.
Veniturile companiei au atins 1,543 miliarde de lei, cu un avans de aproximativ 164 milioane de lei fata de perioada ianuarie-septembrie din 2021. Principalele motoare ale evolutiei sunt reprezentate de cresterea veniturilor din activitatea de distributie si de achizitia Trigor, ce a avut un impact de 36 milioane de lei, in acelasi interval.
“Continuam evolutia pozitiva, cu un nou trimestru de crestere si marje imbunatatite, desi activam, in continuare, intr-un context imprevizibil al pietei, cu influente macroeconomice si geopolitice care aduc accente de instabilitate. Veniturile din distributie au avut un avans de 12% in primele noua luni, determinat in principal de cresterea organica a acestei linii de business. Canalele Horeca si GasStation au inregistrat cresteri substantiale, de 32%, respectiv 14%, iar consolidarea Trigor a contribuit cu un plus de 3%. Veniturile din servicii complementare de logistica si de transport au crescut cu 3%, respectiv 16%, odata cu alinierea tarifelor la contextul pietei”, a declarat Catalin Vasile, CEO Aquila.
Fondata in 1994 si cu o echipa de aproximativ 3.000 de angajati, Aquila este unul din liderii pietei de distributie de bunuri de larg consum din Romania, operand cu succes si in Republica Moldova.