Bauturi

Moet Hennessy ramane fara sampanie in contextul exploziei cererii

Amatorii de sampanie sunt atat de incantati de ridicarea restrictiilor impuse in contextul pandemiei de Covid incat au epuizat stocurile casei Moet Hennessy (parte a grupului LVMH), transmite Bloomberg.

“Am epuizat stocurile pentru unele marci de top, a declarat directorul general de la Moet Hennessy, Philippe Schaus, intr-un interviu pentru Bloomberg Television la forumul economic de la Singapore, adaugand ca in interiorul firmei perioada actuala este catalogata drept “roaring 20s” (- Rasunatorii ani ’20-nr.). “Mai mult, exista noi vesti bune la orizont, in conditiile in care noul an ar urma sa aduca o refacere a ofertei”, a adaugat Philippe Schaus.

Dupa o scadere initiala in primele zile ale pandemiei, marile nume din industria de lux raporteaza vanzari record pe masura ce consumatorii au dat drumul la cheltuieli. Holdingul francez LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton a depasit estimarile analistilor pentru patru dintre cele cinci divizii principale ale sale cu prilejul publicarii celor mai recente rezultate trimestriale, in timp ce rivalul Hermes International a raportat o crestere a vanzarilor de 24%, in pofida faptului ca a majorat preturile la mai multe din produsele sale.

Chiar daca consumatorii instariti semnaleaza ca sunt in continuare dispusi sa cumpere produse scumpe, obstacolele in calea economiei mondiale se acumuleaza.

Inflatia este o sursa majora de incertitudine, a spus Philippe Schaus. Cresterea costurilor cu materiile prime ar putea obliga Moet Hennessy sa majoreze preturile la unele produse cu pana la doua cifre, a adaugat Schaus.

In fiecare an, aproximativ 310 milioane sticle de sampanie frantuzeasca, care beneficiaza de o indicatie geografica strict controlata, sunt vandute in intreaga lume in timp ce alte peste un miliard sunt stocate in pivnite, in asteptarea momentului adecvat pentru a fi savurate.