HoReCa

Natoo, un nou concept de restaurant deschis in Bucuresti

Grupul Lagardère Travel Retail deschide primul restaurant Natoo, care promoveaza un stil de viata activ si sanatos. Cu o investitie de 75.000 de euro, „Healthy all the way” defineste conceptul Natoo.

“Profilul consumatorului Natoo este unul activ, interesat de alimentatie, de gust si experienta, pragmatic si orientat catre produse care pot fi consumate pe loc. Am introdus acest concept pentru ca segmentul clientilor pentru care calitatea primeaza este in crestere, iar noi venim in intampinarea acestora tocmai cu o serie de puncte forte care stau la baza Natoo, precum: ingrediente premium, retete iesite din tipare, mixuri indraznete de ingrediente si natura produselor. Testam aici inclusiv noi retete care sa ofere alternative pentru diete vegane, precum budincile de chia si ovaz sau toastul de fasole si anghinare, iar echipele noastre centrate pe inovatia de produse lucreaza permanent pentru a oferi noi experiente culinare clientilor preocupati de un stil de viata sanatos”, a declarat Costin Neacsu, Chief of Operations Foodservice Business Line in cadrul Lagardère Travel Retail Romania.

Din dorinta de a raspunde si exigentelor individuale ale consumatorului, Natoo ofera posibilitatea personalizarii unor produse din meniu, cum sunt salatele. Pe langa mixul de ingrediente destinate produselor din gama health-conscious, meniul include si produse hedonice, precum croissantul cu Nutella si capsune.

Primul restaurant Natoo a fost deschis in Italia, in cadrul aeroportului Marco Polo din Venetia, un debut premiat in anul 2019 in cadrul Airport Food & Beverage Awards (FAB Awards), un eveniment de marca al industriei de retail destinat calatorilor. Ulterior, conceptul a fost adaptat in Germania si Franta, unde ramane prezent exclusiv in zone de travel (majoritatea aeroporturi).

Conceptul din Romania este unul atipic, prin configuratia sa compacta care este gandita sa ofere consumatorilor aflati in miscare o experienta culinara memorabila.

Restaurantul Natoo din cadrul ParkLake Shopping Center are un ambient adaptat local de catre echipa de design Lagardère Travel Retail Romania, cea care a dezvoltat si celelalte branduri foarte apreciate din divizia Food Service: 1 Minute, So Coffee si HUB Experience.