Sphera Franchise Group investeste 15,5 milioane euro pentru deschideri de noi restaurante

Sphera Franchise Group va continua dezvoltarea retelei existente de restaurante, in linie cu planurile semnate, iar bugetul pentru noile deschideri de unitati se ridica la 15,5 milioane euro, a declarat Calin Ionescu, CEO Sphera Franchise Group.
“Vom continua planurile noastre de dezvoltare. In acest moment avem in lucru, in diverse stadii, aproximativ 10 noi unitati pe toate brandurile, care vor fi deschise pana la finalul anului 2023, in Romania si in Italia. Avem 95 de restaurante KFC. Vom ajunge in prima parte a anului viitor la 100 in Romania. Am aniversat anul acesta 25 de ani de la deschiderea primului restaurant KFC de pe Bulevardul Magheru. Suntem prezenti in 37 de orase din Romania. Avem doua locatii in Chisinau, iar in Italia 20 de restaurante, raspandite de la Milano pana la Bari. De la nord la sud, acoperim aproape tot teritoriu”, a afirmat Calin Ionescu.
El a participat la deschiderea oficiala a sedintei de tranzactionare a Bursei de Valori Bucuresti (BVB), dedicata aniversarii a 5 ani de la listarea companiei pe Piata Reglementata.
Calin Ionescu a subliniat ca anul acesta este aniversar pentru Taco Bell, in conditiile in care brandul implineste cinci ani.
“Pregatim deschiderea celui de-al cincisprezecelea restaurant Taco Bell la Craiova, la Electroputere Mall. Continuam povestea de succes, pentru ca noi am continuat dezvoltarea si in criza din 2009 – 2011, dar si in perioada de pandemie am continuat sa deschidem unitati. Taco Bell, pe de alta parte, pentru care aniverseaza acesti 5 ani – a avut rezultate pozitive inca de la inceput. (… ) Avem 42 de unitati Pizza Hut si Pizza Hut Delivery cu care acoperim 12 orase. Vom continua continua investitia in modernizarea restaurantelor. Avem un buget de 4,5 milioane euro pentru remodelari si pentru a tine restaurantele la niste standarde ridicate care sa corespunda exigentelor consumatorilor nostri. Pe de alta parte, avem un buget de 15,5 milioane euro pentru noile deschideri, iar filosofia noastra din spatele businessului este de crestere. Vom continua sa dezvoltam reteaua existenta in linie cu planurile de dezvoltare semnate si avand in vedere contextul economic”, a precizat acesta.