Seful Campari: Actuala criza a costului vietii nu ii descurajeaza pe bautori

Producatorul italian de bauturi spirtoase Campari nu este ingrijorat ca inflatia i-ar descuraja pe bautori care vor in continuare sa petreaca, cu atat mai mult cu cat se apropie sezonul sarbatorilor in Europa si SUA, transmite Reuters.
“Nu vedem nicio modificare a sentimentului consumatorilor in portofoliul nostru”, a declarat directorul general de la Campari, Bob Kunze-Concewitz.
Aceste declaratii vin dupa ce grupul Campari a raportat o crestere de 19% a vanzarilor in trimestrul al treilea, gratie majorarilor de preturi. In total, pe primele noua luni ale anului, vanzarile Campari au crescut cu 27,3% in ritm anual, pana la peste doua miliarde de euro, iar profitul net a crescut cu 40,8%, pana la 483 de milioane de euro.
Unul dintre factorii care au stimulat vanzarile si profitabilitatea grupului italian este aprecierea dolarului american, in conditiile in care SUA este cea mai mare piata a grupului Campari.
“Sa nu spui niciodata, niciodata”, a raspuns Bob Kunze-Concewitz la o intrebare venita din partea jurnalistilor cu privire la posibilitatea ca grupul italian sa incheie o tranzactie importanta care sa il propulseze in randurile marilor producatori mondiali de bauturi spirtoase. Bob Kunze-Concewitz a subliniat importanta pe care o are piata americana pentru o potentiala expansiune si a spus ca grupul italian vrea sa isi extinda afacerile pe segmentul bauturilor spirtoase maturate.
Recent Campari a preluat o participatie minoritara la grupul britanic Catalyst Spirits, principalul actionar la marca de bourbon Howler Head.