Eveniment

“Localnicii” participa la cel mai mare targ al producatorilor din Romania

Localnicii anunta prezenta in cadrul celui mai mare eveniment dedicat producatorilor locali, Sarbatoarea Horticola a Toamnei si a Recoltei, gazduit in Campusul USAMV din Bucuresti, in perioada 6-9 octombrie.

Beneficiind de implicarea Academiei de Stiinte Agricole si Silvice, evenimentul va reuni peste 50 de institutii si producatori cu profil horticol din Romania, carora se alatura studenti, cercetatori si pasionati de horticultura.

Prin prezenta in cadrul evenimentului, initiativa Localnicii de sustinere a antreprenorilor locali merge mai departe si lanseaza proiectul Acceleratorul Localnicii, ce isi propune sa ofere solutii, know-how si un mediu de colaborare, dedicate celor care aduc plus valoare prin idei noi, pasiune si implicare in ceea ce fac.

Cel mai valoros instrument pentru orice antreprenor la inceput de drum este informatia, iar Acceleratorul Localnicii tocmai despre asta este: un eveniment de doua zile conceput ca un mediu de invatare prin ateliere de lucru dezvoltate impreuna cu antreprenori de succes si persoane publice, cu teme de discutii de cea mai mare importanta pentru antreprenori alaturi de sfaturi si solutii customizate, usor de aplicat ulterior in business-ul lor.

In zona special amenajata, publicul larg va afla mai multe informatii despre proiectele Localnicii, va putea testa si achizitiona zeci de produse atent selectionate, realizate de artizani din comunitatea Localnicii, iar vizitatorii cu spirit antreprenorial si producatorii locali expozanti vor avea ocazia de a se inscrie primii in Acceleratorul Localnicii, eveniment care se va desfasura in perioada 28-29 octombrie in Bucuresti. Mai multe informatii despre proiect si inscriere, aici.

De la lansare si pana acum, #Localnicii a insemnat peste 120 de antreprenori implicati in campanie, atat in serialul Localnicii cat si in cele 11 editii ale Cutiei cu Localnici, care au generat vanzari de peste 2,3 milioane de RON, reprezentand 50.000 de produse achizitionate. De asemenea, in 2021, CEC Bank si Mastercard au dezvoltat Pachetul Start-Up LOCALNICII, un produs bancar unic, gandit pe nevoile reale si imediate ale antreprenorilor la inceput de drum, completat de un set de alte beneficii sepciale.

Efortul de realizare a campaniei #Localnicii este sustinut de parteneri care inteleg valoarea micilor antreprenori si isi doresc sa incurajeze tinerele talente locale. Aventura de descoperire si de promovare a antreprenorilor locali a inceput si continua alaturi de CEC Bank si Mastercard, cu scopul de a-i sustine prin includerea produselor lor in Cutia cu Localnici si de a-i face si mai cunoscuti.

Despre Kané Group

Grupul Kané este un grup specializat pe concepte unice de ospitalitate, gandite in jurul artizanilor si micilor producatori, iar din el fac parte Kané – New Romanian Cuisine, Mamizza – NeoNeapolitan Pizza, Mercato Kultur – Outdoor Food & Drinks Market, Cafeneaua M60, Projekt Bjorn Coffee si Gastrobar. Localnicii este platforma de pozitionare si facilitare de vanzari directe pentru producatorii artizanali locali, lansata in decembrie 2020, alaturi de CEC Bank si Mastercard.