5 to go a lansat o gama de capsule de cafea pentru acasa

Lantul de cafenele 5 to go a lansat capsule de cafea dedicate segmentului retail. Acestea sunt disponibile, pentru inceput, in trei sortimente compatibile cu aparatele Nespresso.
Colombia L’esperienza are o textura cremoasa, notele fine de citrice si caramel ale cafelei Colombia Single Origin aflandu-se in topul celor mai apreciate sortimente. Urban Crema este un mix intre notele fine, dulci si cremoase ale cafelei Arabica si gustul puternic si amarui, cu un touch de ciocolata, al cafelei Robusta. Esclusivo 100% Arabica te inspira cu notele fine de ciocolata si aroma romantica, ideala pentru ritualul de dimineata.
“Vestea buna este ca pregatim doua noi arome pentru capsulele compatibile Nespresso si suntem in proces de dezvoltare a capsulelor compatibile Dolce Gusto. Obiectivul este de a obtine acoperire numerica in retailul modern, cu un target de prezenta de 30% in primul an de la lansare”, a spus Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Gama de capsule 5 to go este pozitionata premium si se adreseaza consumatorilor tineri, persoane active social, cu un stil de viata echilibrat, care apreciaza brandurile romanesti, la un pret accesibil.
“Pentru un barista este importanta calitatea constanta si savoarea pe care o poate aduce intr-o cafea, iar faptul ca acestea pot fi obtinute usor si de consumatori acasa ma bucura. Consider ca accesul la cafea de calitate, acasa sau in cafenele, va creste apetitul consumatorului roman pentru produse premium cu gust si va contribui la dezvoltarea culturii cafelei in tara noastra”, a declarat Vlad Stefanescu, barista si ambasador al gamei de capsule 5 to go.
5 to go a luat nastere in 2015, iar in prezent a ajuns la peste 350 de cafenele si este unul dintre cele mai mari lanturi de cafenele din Europa de Est, dar si una dintre cele mai accesate francize din Romania. Radu Savopol si Lucian Badila sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piata HoReCa din Romania conceptul inovator de pret unic pentru toate produsele comercializate.