Parteneriat strategic: PepsiCo a preluat 20% din actiunile AQUA Carpatica

Brandul romanesc de apa minerala naturala imbuteliata AQUA Carpatica, detinut de compania Carpathian Springs SA, si corporatia americana PepsiCo anunta incheierea unui parteneriat strategic, demonstrand astfel viziunea comuna de a construi impreuna un brand international premium.
PepsiCo va detine astfel un procent de 20% din actiunile Carpathian Springs s.a. (AQUA Carpatica) si drepturile de distributie exclusive pe canale specifice din Romania, Polonia, alte tari internationale, cu perspectiva de a fi extinse si in alte piete, inclusiv in Statele Unite ale Americii.
Este o premiera nationala faptul ca un produs premium 100% romanesc devine parte din portofoliul international al unei corporatii multinationale, eveniment ce are efecte benefice la toate nivelele, pentru economia tarii, capitalul de imagine national, dezvoltarea locala, dar si pentru valorificarea resurselor naturale si umane implicate.
Fondata de antreprenorul Jean Valvis in 2010, AQUA Carpatica este recunoscuta national si mondial prin 65 de premii de excelenta ce atesta calitatea exceptionala a produselor, apa minerala naturala plata si carbogazoasa imbuteliata la sursa, din inima muntilor Carpati, tinutul neprihanit al apelor minerale romanesti.
“Cu un gust excelent si o pozitionare premium, AQUA Carpatica completeaza perfect portofoliul de produse premium PepsiCo” declara Silviu Popovici, CEO PepsiCo Europa. „Avem incredere deplina ca AQUA Carpatica, prin capitalul puternic de brand, va rezona in totalitate cu asteptarile consumatorilor nostri atat pe plan local, cat si international”.
“AQUA Carpatica este un brand la fel de unic precum locul de origine al izvoarelor sale. Sunt incantat de oportunitatea de a deveni partener PepsiCo pentru a ne extinde prezenta in Europa si pentru a aduce AQUA Carpatica si beneficiile sale pentru sanatate consumatorilor din pietele noi”, declara Jean Valvis, fondator AQUA Carpatica. ”In mai putin de o decada, AQUA Carpatica s-a transformat intr-un brand indragit (love brand). Prin parteneriatul puternic pe care l-am incheiat, materializarea viziunii noastre indraznete de a pozitiona Romania ca „Patria Apelor Minerale” la nivel international devine acum un obiectiv tangibil. Multumesc PepsiCo pentru increderea acordata conducerii AQUA Carpatica de a duce impreuna mai departe acest avantaj specific al tarii.”
Despre AQUA Carpatica
Izvoarele descoperite in Muntii Carpati, dupa 5 ani de analiza a surselor de apa minerala si selectarea celor cu o puritate si un gust exceptional, brandul AQUA Carpatica a fost creat in 2010 si a fost adoptat imediat ca love brand de catre consumatorii romani.
In doar patru ani, in 2014, AQUA Carpatica a devenit cel mai bine vandut produs de apa minerala plata din Romania, iar in 2016 a reusit o prezenta internationala in nu mai putin de 16 tari situate in patru continente.
Portofoliul AQUA Carpatica ofera o gama larga de produse in toate formele de ambalaj (sticla, PET si doze de aluminiu), adaptate nevoilor si preferintelor consumatorilor.
Despre PepsiCo
Produsele PepsiCo sunt savurate de catre consumatori de peste un miliard de ori pe zi in mai mult de 200 de tari si teritorii din intreaga lume. PepsiCo a generat venituri nete de peste 70 de miliarde de dolari in 2021, datorita unui portofoliu complementar de snacks-uri si bauturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker si SodaStream. Portofoliul de produse PepsiCo include o gama larga de alimente si bauturi delicioase, incluzand multe marci iconice, fiecare generand estimativ peste 1 miliard de dolari in vanzari de retail.