Bauturi

Alexandrion Group trage un semnal de alarma ȋn privinta bauturilor alcoolice contrafacute

Bauturile alcoolice contrafacute reprezinta o amenintare majora pentru sanatatea consumatorilor si au un impact negativ semnificativ asupra economiei globale. Alexandrion Group, cel mai mare producator si distribuitor de bauturi spirtoase si vinuri din Romania, trage un semnal de alarma ȋn privinta acestui subiect, printr-un spot video care pregateste lansarea noii identitati vizuale a marcii Cava D’Oro, una dintre cele mai cunoscute marci din portofoliul Grupului si un jucator important ȋn categoria bauturilor tip brandy & brandy like. Realizat de catre agentia de publicitate Papaya Advertising, spotul sintetizeaza ideile cheie prezentate ȋntr-o serie de spoturi ce vor fi difuzate pe canale TV, dar vor putea fi vizionate si pe canalele de Social Media ale brandului Cava D’Oro.

Materialul video poate fi vizualizat aici.

„Am creat o serie de spoturi pentru Cava d’Oro Original, care ȋsi propun sa aduca ȋn prim plan o problema majora cu care se confrunta piata de bauturi spirtoase. Fara sa avem ca obiectiv o crestere a consumului, ȋn general, dorim sa aratam la ce poate duce lipsa de discernamant atunci cand vine vorba de alegerile pe care le facem cand consumam bauturi alcoolice, si nu numai. Un brand de alcool contrafacut poate avea efecte devastatoare asupra sanatatii si asupra economiei. Si, desi suntem, cu totii, expusi ȋn mod constant la stiri TV, articole si analize de piata care arata acest lucru, cantitatile de alcool contrafacut care se comercializeaza, nu doar ȋn Romania, ci la nivel international, raman mari. Ne dorim ca oamenii sa fie atenti nu doar la cantitatea de alcool pe care o consuma, ci si la calitatea acestuia, si sa aleaga produse cu timbru, de la producatori autorizati. Este exact ca atunci cand ne informam – este de dorit sa o facem utilizand surse credibile, verificate’’, a spus Robert Tiderle, Directorul de creatie si proprietarul agentiei Papaya Advertising.

„Rezultatele foarte bune pe care le-am avut de-a lungul anilor cu Cava D’Oro ne-au aratat ca este un brand foarte iubit de catre consumatorul roman care apreciaza bauturile spirtoase intense, traditionale, de care se poate bucura ȋmpreuna cu prietenii, ȋntr-un mediu relaxat, informal, simplu. Pe langa consumul responsabil, pe care Alexandrion Group ȋl promoveaza de aproape 30 de ani, este extrem de important pentru noi sa contribuim la descurajarea achizitionarii de bauturi alcoolice contrafacute, care ne pun sanatatea ȋn pericol, submineaza legitimitatea afacerilor ȋn domeniu, derulate de companii internationale autorizate, pun job-uri ȋn pericol si duc la pierderi financiare imense ȋn veniturile statului provenite din taxe si impozite aplicate producatorilor de bauturi alcoolice. Aceasta situatie nu poate continua la infinit, trebuie sa luam atitudine pentru a-i pune capat. Spoturile produse de Papaya Advertising reflecta eforturile noastre ȋn aceasta directie” a spus dl Nawaf Salameh, Presedinte Fondator Alexandrion Group.

Cava D’Oro este o bautura spirtoasa care contine si distilat de vin maturat ȋn butoaie de stejar, mixat cu alcool provenit din cereale, cu apa purificata si cu alte ingrediente care ii subliniaza proprietatile aromatice. Marca ȋsi mentine locul al doilea ȋn categoria „Value for Money” a bauturilor brandy & brandy like, atingand o cota de piata (ȋn valoare) de 19% si de 23% (ȋn valoare), cu o crestere anuala care depaseste cresterea categoriei de brandy.

In intervalul decembrie 2020 – iunie 2021, Europol si Interpol au realizat o operatiune care a vizat traficul de bauturi si mancare contrafacute ȋn 72 de tari, printre care si Romania. Astfel, a fost identificata si retinuta o cantitate totala de 1,7 milioane de litri de bauturi contrafacute, incluzand bauturi spirtoase, vinuri si bere.