Eveniment Parteneriate

Ce surprize pregateste Lidl participantilor la festivalul Electric Castle

Parteneriatul strategic dintre Lidl Romania si Electric Castle a ajuns in cel de-al cincilea an, iar retailerul pregateste pentru aceasta editie zone noi in Lidl’s Electric Kingdom si continua programele de protejare a mediului inconjurator In perioada 13 – 17 iulie 2022, retailerul readuce in Bontida universul Lidl`s Electric Kingdom.

Pe langa zonele devenite deja traditionale printre participantii la festival, precum Royal Market, Royal Feast si Royal Food Court, Royal Fresh Bar, Royal Garden, Royal Grill, Royal Wheel si locuri dedicate in camping, anul acesta Lidl ofera noi surprize. Astfel, la aceasta editie vor fi doua magazine Lidl aprovizionate zilnic cu produse proaspete, doua zone pentru pregatirea gratarului, o zona pentru servit mancarea, o zona amenajata pentru camping, Keys of Light, una dintre cele mai spectaculoase instalatii New Media, care va fi in zona castelului Bánffy, precum si multe alte noutati. In plus, si anul acesta, Lidl Romania, impreuna cu Electric Castle, continua programele menite sa reduca amprenta ecologica a festivalului prin amplasarea a 3 aparate de colectare separata automata a plasticului si peste 80 de puncte de colectare separata a deseurilor.

We are royal together in Lidl`s Electric Kingdom
Lidl Romania continua parteneriatul cu Electric Castle, unul dintre cele mai asteptate festivaluri de muzica din Romania, ajuns anul acesta la a 8-a editie. Pentru ca experienta sa fie completa pentru participanti, pe langa zonele devenite deja traditie, Lidl Romania anunta o serie de surprize electrice in Lidl`s Electric Kingdom. Anul acesta, in premiera, in cadrul festivalului vor fi doua magazine Lidl: traditionalul Royal Market, care va fi accesibil tuturor participantilor la festival, disponibil in aceeasi locatie ca pana acum si noutatea de anul acesta, Royal Express Market, un magazin dedicat celor care vor fi cazati in zona de camping. Cele doua magazine vor fi aprovizionate zilnic cu produse alimentare proaspete si de calitate, precum si alte articole necesare la festival, toate la preturi Lidl.

Orarul de functionare al magazinelor este urmatorul:
a. Royal Market
– Marti: 14:00 – 22:00
– Miercuri: 14:00 – 00:00
– Joi – duminica: program non-stop
– Luni: 00:00 – 06:00 si 08:00 – 14:00, pentru ca si locuitorii din Bontida sa se poata bucura de produsele Lidl.
b. Royal Express Market
– Miercuri: 14:00 – 05:00
– Joi – duminica: 07:00 – 05:00.

Pentru cei care vor sa nu piarda nicio ora de festival, Lidl pune la dispozitie 400 de corturi deja montate in Royal Camping. In plus, Royal Showers, cu 96 de dusuri, dar si statii de igienizare dotate cu produse din gama marca proprie Cien ii asteapta pe participantii care vor sta in camping.

Totodata, anul acesta, retailerul adauga o a doua zona de Royal Grill, in camping, pe langa traditionala zona de grill de langa Royal Market, acestea fiind dotate cu un total de 16 gratare, spice bar, mese si scaune. Meniul de la festival este completat si de Royal Feast – open kitchen by Lidl, de unde fanii pot lua mancare proaspat pregatita, pe care au ocazia sa o serveasca la mesele de la Royal Food Court. Pentru un plus de energie, Lidl Romania readuce in festival si Royal Fresh Bar, un loc de unde participantii isi vor putea achizitiona sucuri si gustari pregatite din fructe proaspete din Piata Lidl, care pot fi consumate si in zona de relaxare din Royal Garden, unde retailerul pregateste si momente surpriza.

La fel ca in anii trecuti, participantii la Electric Castle vor avea ocazia sa isi faca amintiri de neuitat in roata panoramica Royal Wheel, care anul acesta va oferi o perspectiva asupra festivalului de la 33 de metri, cu 7 metri mai mult decat la precedentele editii.
Mai mult, retailerul aduce in Lidl`s Electric Kingdom Keys of Light, una dintre cele mai spectaculoase instalatii de New Media de anul acesta din cadrul festivalului. Keys of Light este o opera de arta interactiva realizata de artistul olandez Mr. Beam. Declansata de sunet, instalatia este co-creata de public, care va fi invitat la o serie de reprezentatii solo live. In fiecare seara, incepand cu 21:30, artisti consacrati sau amatori vor interpreta o selectie de piese la pianul transparent, cunoscut publicului inca de la editiile anterioare ale Electric Castle. Fiecare nota cantata va genera o animatie pe fatada Castelului Bánffy, cel mai important simbol al festivalului, transformand cladirea intr-o opera de arta vie, in miscare, care raspunde la tonul, viteza si volumul fiecarei melodii cantate. Printre artistii cunoscuti care vor „concerta” la Keys of Light se numara si pianistul roman Eduard Gavril, stabilit in Statele Unite.

Impreuna Pentru un viitor mai bun in comunitatea din Bontida – Lidl Romania si Electric Castle spun „Environment First” si continua sa educe participantii la festival in ceea ce priveste gestionarea deseurilor si sa reduca amprenta ecologica a festivalului.
Pentru al patrulea an consecutiv, Lidl Romania se implica in renovarea castelului Banffy din Bontida, un simbol pentru comunitatea de la Electric Castle. Astfel, pentru fiecare recipient PET sau doza de aluminiu colectata prin intermediul aparatelor de colectare separata automata amplasate in incinta festivalului, Lidl Romania va dona cate 1 leu pentru reabilitarea monumentului. Anul acesta, prin parteneriatul cu GreenPoint Management, retailerul va amplasa 3 astfel de aparate, doua in festival si unul in camping. Din 2019 si pana acum, Lidl Romania a donat peste 340.000 de lei catre Transilvania Trust, fundatia care coordoneaza lucrarile de restaurare pentru castelul Bánffy.

In plus, pentru a incuraja participantii la Electric Castle sa protejeze mediul inconjurator, Lidl Romania sustine amplasarea a peste 80 de puncte de colectare separata a deseurilor in cadrul festivalului. Totodata, retailerul asigura prezenta unei echipe responsabile de gestionarea eficienta a deseurilor, pe tot parcursul festivalului.

Mai mult, anul acesta, Lidl Romania in parteneriat cu ASAP lanseaza in premiera ASAP RECYCLING PARK. Astfel, in cadrul festivalului, vor fi organizate o serie de workshop-uri si activitati interactive si educative, precum Adevar sau Reciclare sau Roata Reciclarii, o serie de jocuri informative cu premii, sau workshop-urile Magia UpCyclingului, prin care participantii descopera noi utilizari ale plasticului.

Totodata, ca parte a misiunii de reducere a risipei alimentare, Banca pentru Alimente Cluj, cu sprijinul Lidl Romania, este prezenta si anul acesta la Electric Castle pentru a colecta produsele alimentare aflate in perioada de valabilitate, ramase nevandute in cadrul festivalului. Acestea sunt distribuite catre numeroase organizatii non-profit din regiune, care ofera sprijin persoanelor din medii defavorizate. La editia din 2019, Banca pentru Alimente a colectat din festival circa o tona de produse alimentare, dintre care, peste 300 de kilograme au provenit din punctele de vanzare organizate in festival de Lidl.

Lidl Romania este partenerul strategic al festivalului Electric Castle inca din 2017. Festivalul are loc in perioada 13 -17 iulie 2022, la Castelul Banffy, din Bontida, Cluj.