City Grill a lansat ospatarul virtual Gogoo, cea mai noua tehnologie in domeniul HoReCa

Gogoo – ospatarul virtual lansat de City Grill este o solutie low-contact pentru interactiunea din restaurant.
Gogoo ajuta atat personalul de servire cat si clientii, mai ales pe cei din segmentul tanar de consumatori. Comenzile date din telefon ajung direct la bar sau in bucatarie, fara interventie umana. La final, clientul poate plati direct din aplicatie.
“Traim vremuri schimbatoare, iar inovatia este unul dintre motoarele care ne ajuta sa fim lideri pe piata. De aceea, in aceasta primavara, Grupul City Grill il prezinta pe Gogoo in activitate zilnica din toate restaurantele. Gogoo este deja un ajutor de nadejde pentru toti ospatarii, intrucat acesta este prezent intotdeauna la masa clientului. Tot ceea ce trebuie sa faci este ca in momentul in care ajungi in restaurant, sa scanezi QR-code-ul de pe masa, astfel, ospatarul tau virtual este la indemana ta, in cazul in care un ospatar nu este in preajma ta”, transmit reprezentantii City Grill.
Potrivit acestora, Gogoo a fost foarte bine primit de catre clienti. El face parte din obiectivele strategice ale grupului, dar si din politica de sustenabilitate, reducand consumul de hartie pentru meniurile printate.
Gogoo este integrat cu toate sistemele grupului City Grill, inclusiv cu programul de fidelizare Out4food, asa ca se poate folosi plata cu puncte de fidelizare. Aplicatia permite si acordarea de feedback pentru experienta avuta.