Retail

Marci romanesti cu traditie, promovate de Auchan cu ocazia Zilei Drapelului

Auchan Romania marcheaza Ziua Drapelului National cu o noua actiune dedicata Clubului Marci Emblematice Romanesti. Astfel, pana pe 28 iunie, peste 200 de produse romanesti, dezvoltate de marci cu traditie, vor beneficia de expunere speciala in cadrul tuturor hipermarketurilor Auchan din tara.

Clubul Marcilor Emblematice Romanesti reprezinta o initiativa unica pe piata locala de retail si a fost lansat, in 2020, din dorinta de a aduce in atentia romanilor unele dintre cele mai apreciate marci autohtone de bunuri de larg consum.

Un proiect gandit pe termen lung, prin intermediul Clubului Marcilor Emblematice Romanesti Auchan isi doreste sa vina in sprijinul a cat mai multor marci autohtone, atat cu o lunga istorie in spate, cat si la inceput de drum, promovand consumul de produse romanesti. Cu ocazia Zilei Drapelului National, sarbatorita pe 26 iunie, clientii vor avea ocazia sa redescopere produsele celor mai cunoscute marci romanesti, cu traditie, si sa se bucure de o adevarata parada, special pregatita pentru acest eveniment. Acestia vor regasi la raft peste 120 de produse alimentare si peste 110 produse nealimentare de la cele mai indragite marci autohtone.

Clubul Marcilor Emblematice restabileste relatia aparte dintre Auchan, consumatorii sai si marcile romanesti, si duce mai departe gusturile si valorile locale. Marcile emblematice prezentate sunt branduri cu traditie, a caror longevitate pe piata le atesta atat calitatea superioara, cat si aprecierea primita de consumatori de-a lungul timpului. Multe dintre ele se regasesc in casele si inimile romanilor de zeci si chiar sute de ani. Prin aducerea lor in atentia clientilor, Auchan isi reconfirma sprijinul fata de producatorii locali si consumul de produse romanesti. De asemenea, Auchan invita si alte branduri romanesti sa se alature clubului si sa participe la promovarea produselor locale.

Clubul Marcilor Emblematice Romanesti reuneste peste 30 de marci nationale, lista completa a acestora fiind disponibila aici: https://romania.auchan.ro/ro/continut/marci-auchan/clubul-marci-emblematice-romanesti.

Auchan Romania are in portofoliu 248 de magazine, cuprinzand 33 de hipermarketuri, 5 supermarketuri si 210 magazine de ultraproximitate MyAuchan, din care 201 in statiile Petrom, cat si magazinul online auchan.ro. Cu o cifra de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orasele in care sunt prezente magazinele sale un comert modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse si un concept de discount responsabil, cu toate preturile mici, permanent. In 2021, Auchan a obtinut medalia Customers’ Friend si statutul Customers’ Friend – Superior Excellence.