Nestle lanseaza brandul Nesvita, cu gustari sanatoase de ovaz

Nestle lanseaza pe piata din Romania brandul NESVITA®, o gustare de ovaz cu fibre, vitamine si minerale.
Conform unui studiu realizat de Nestle in decembrie 2021, pentru 72% dintre romanii din mediul urban, ingredientele sunt cele mai importante in decizia de achizitionare a unui produs alimentar. De aceea, noua reteta include fulgi de ovaz integral, fructe uscate, seminte si miere si este o sursa importanta de fibre, care sprijina diferitele nevoi ale organismului, precum si un stil de viata sanatos. Noile produse nu contin zahar adaugat.
NESVITA® este disponibil in magazine in trei variante: Gustare de ovaz pentru energie, Gustare de ovaz pentru piele sanatoasa, Gustare de ovaz pentru imunitate. Varianta pruna-mar cu seminte de in a fost dezvoltata pentru a oferi un plus de energie, varianta morcov-mar contine vitaminele B2 (riboflavina) si B3 (niacina) care contribuie la mentinerea sanatatii pielii, iar varianta zmeura, coacaze negre si seminte de in cu vitaminele C si B6 a fost creata cu scopul sustinerii imunitatii.
“Importanta fibrelor si a cerealelor integrale in alimentatie este un subiect care trebuie adresat unui numar cat mai mare de consumatori. Prin lansarea NESVITA®, dorim sa sprijinim educatia consumatorilor cu privire la rolul cerealelor integrale si al fibrelor in mentinerea sanatatii, incurajandu-i totodata sa-si imbunatateasca obiceiurile alimentare”, spune Mihaela Busu, Business Executive Officer Nestle Romania.
Cele trei propuneri de mic dejun sunt disponibile in pachete de o singura portie (35 g), se prepara usor si sunt foarte gustoase pentru toata familia. Pentru preparare se poate turna lapte sau bautura vegetala, iaurt sau apa peste produs, rezultand o gustare hranitoare, gata de consumat in doar 3-5 minute.