Parteneriate

Agroland incheie un parteneriat cu Mega Image pentru livrarea de oua de consum

Intentia noastra este ca ouale produse in cadrul Avicola Mihailesti sa ajunga pe rafturile tuturor lanturilor de supermarketuri la nivel national. Estimam ca in urmatorii doi-trei ani va exista un deficit de oua de consum si, astfel, dorim sa exploatam aceasta oportunitate si sa crestem numarul de clienti si cantitatile de oua livrate in piata. Obiectivul nostru este ca pana la finalul anului sa crestem capacitatea de productie la peste 200.000 de gaini ouatoare, ceea ce va genera o productie lunara estimativa de cinci milioane de oua de consum, peste 160.000 de oua pe zi,” a declarat Horia Cardos, fondator si CEO al Agroland Business System.

In primul trimestru al anului, Agroland a inregistrat venituri consolidate de 66,8 milioane de lei, o crestere cu 21% fata de aceeasi perioada a anului trecut si un profit net de 1,6 milioane de lei, o apreciere cu 31% comparativ cu primul trimestru din 2021. In primele trei luni ale anului, vanzarile de oua de consum ale Agroland au crescut cu 51%, ajungand la 3,4 milioane de lei.

Performanta din T1 2022, precum si criza alimentara manifestata in aceasta perioada contribuie la cresterea afacerii in cursul anului 2022. Pentru Agroland, care are un concept bazat pe economie circulara si oua nemodificate genetic, exista un potential semnificativ de crestere pe piata locala datorita cererii tot mai mari a consumatorilor locali de oua de calitate, crescute la nivel local, cerere care se translateaza marilor lanturi de retail. Pentru a beneficia de acest potential de crestere, Agroland va investi in 2022 aproximativ 800.000 de euro din fonduri proprii pentru marirea capacitatii de productie. In urma acestui proces, compania se va pozitiona in primii 3-5 producatori de oua de consum din Romania.

Agroland vizeaza venituri de 12,5 milioane de lei din vanzarea de oua comerciale in 2022, o crestere de 30% fata de anul 2021 si o crestere cu 60% a vanzarilor de pui de o zi produsi pe platforma de la Mihailesti, care se estimeaza ca vor ajunge anul acesta la 10 milioane de lei. La nivel consolidat, care include si performanta magazinelor Agroland MEGA si Agroland Traditional, precum si a diviziei de input-uri Agroland Agribusiness, Grupul vizeaza vanzari de 241,2 milioane de lei, EBITDA de 20,7 milioane de lei si un profit net de 13,1 milioane de lei in 2022.

Agroland Business System este listata pe piata AeRO a Bursei de Valori Bucuresti incepand cu data de 1 martie 2021 si se tranzactioneaza sub simbolul AG. In prezent, compania are o capitalizare de piata de peste 165 milioane de lei.