Campari vrea sa stimuleze apetitul pentru aperitiv prin deschiderea de baruri

Grupul Campari intentioneaza sa deschida mai multe baruri in Europa, SUA si Asia pentru a promova cultura aperitivului italian, a declarat directorul sau general Bob Kunze-Concewitz, transmite Reuters.
Saptamana trecuta, grupul a raportat vanzari mai mari in primele trei luni ale anului gratie exploziei cererii pentru marcile sale Aperol si Campari, pe masura ce s-au redeschis barurile si restaurantele in Europa.
Chiar daca bauturile din portofoliul grupului Campari s-au vandut bine pentru consumul acasa in perioada pandemiei, servirea unui cocktail excelent ramane una din cele mai bune modalitati pentru a castiga noi clienti, sustine Bob Kunze-Concewitz.
“Cand vine vorba de aperitive, magia se intampla in baruri, in mixare. In urmatorii cinci ani am dori sa avem baruri Camparino in Londra, New York, Singapore”, a spus Bob Kunze-Concewitz la o intalnire cu jurnalistii in care a dezvaluit planurile pentru a exporta modelul istoric de bar Camparino din Milano.
In 2018, grupul italian a rascumparat barul Camparino din piata centrala din Milano pentru 5,6 milioane de euro si ulterior a cheltuit alte 6,5 milioane de euro pentru plata datoriilor acumulate de local si modernizarea sa. Ulterior, in 2020, Campari a platit 4,2 milioane de euro pentru un spatiu in Venetia, unde un an mai tarziu a deschis Terrazza (Terrace) Aperol, intr-un oras unde aperitivul a devenit faimos ca ingredientul de baza pentru traditionalul Spritz cocktail.
“Anul trecut am deschis primul Terrazza Aperol in Venetia si acesta va deveni o franciza. Ideea este sa avem 50-100 de terase in intreaga lume”, a spus Kunze-Concewitz, fara a oferi un calendar precis sau o valoarea a investitiilor.
In paralel, insa, Campari se confrunta cu o concurenta crescuta chiar pe piata sa domestica dupa ce joi Moet Hennessy, o divizie a grupului francez de lux LVMH, a lansat in Italia un nou Spritz cocktail. Denumit Chandon Garden Spritz, aperitivul a fost dezvaluit anul trecut in Franta si tarile din nordul Europei si acum este introdus in Italia, Spania, Marea Britanie si Asia. La un pret de 8-10 euro pentru un pahar, Chandon Garden Spritz este mai scump decat un cocktail obisnuit din Italia.
Chiar daca concureaza pe segmentul aperitivelor, Campari si Moet au incheiat o alianta pentru a pune la punct o platforma electronica de vanzari de vinuri si bauturi spirtoase in jurul companiei italiene Tannico.