5 to go se extinde in Ungaria si dezvolta noi produse pe baza de cafea

Luna aceasta, 5 to go a intrat pe piata din Ungaria, prin lansarea unei master francize, care presupune deschiderea a 5 cafenele pana la sfarsitul acestui an.
De asemenea, 5 to go preconizeaza ca primul trimestru ca primul trimestru din 2022 se va incheia cu 45 de unitati deschise in intreaga tara, predominant in orase mici sau mijlocii, dar si in orasele mari.
La nivel de portofoliu, brandul 5 to go dezvolta o gama de capsule, cu 3 sortimente compatibile Nesspreso (Urban Crema, Esclusivo, Columbia L’esperienza) si 5 sortimente compatibile Dolce Gusto (Latte Macchiato, Espresso Macchiato, Cappuccino, Caffe Frappe, Irish Cappuccino). Acestea vor fi disponibile in retailul modern, incepand cu luna mai.
Fondatorii francizei 5 to go estimeaza ca vor deschide 200 de unitati noi in 2022 si vor ajunge la 500 de cafenele pe teritoriul Romaniei.