Scadere de peste 17% a vanzarilor producatorului Doncafe

Conform raportului financiar al companiei Strauss Romania, producatorul brandurilor Doncafe si Amigo, in primul trimestru vanzarile au fost de 44,88 de lei, in scadere cu 17,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut. „Rezultatul a fost influentat de diferentele de conversie negative ca urmare a deprecierii leului, dar si de sa?derea preturilor. Vanzarile in shekeli pe piata din Romania au inregistrat un declin de 10% in primele trei luni ale anului fata de acelasi interval al lui 2016. Scaderea se datoreaza in primul rand competitiei in crestere care a condus la o reducere a preturilor. Astfel, fata de primul trimestru din 2016, vanzarile in shekeli au inregistrat o scadere de 11 milioane”, mai arata datele din raportul publicat de Strauss. La nivelul grupului, producatorul a raportat in primul trimestru vanzari de 961 de milioane de shekeli, in crestere cu 23,3% fata de primele trei luni ale lui 2016. Performanta are la baza cresterea volumelor tranzactionate in majoritatea statelor in care producatorul este prezent, dar si a majorarii pretului de vanzare. Valoarea in lei a indicatorilor financiari a fost calculata la un curs de schimb 1 shekel = 0,880 lei.Grupul israelian Strauss Coffee este prezent in Romania din 1994 si detine o unitate de productie in Bucuresti. Producatorul detine brandurile Doncafé, Fort si Amigo, acesta din urma fiind achizitionat in 2014 de la compania braziliana CIA Iguacu De Café Soluvel pentru 20 de milioane de dolari.

Scris de Adrian Lazar, Miercuri, 19 Iulie 2017

Conform raportului financiar al companiei Strauss Romania, producatorul brandurilor Doncafe si Amigo, in primul trimestru vanzarile au fost de 44,88 de lei, in scadere cu 17,6% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

„Rezultatul a fost influentat de diferentele de conversie negative ca urmare a deprecierii leului, dar si de sa?derea preturilor. Vanzarile in shekeli pe piata din Romania au inregistrat un declin de 10% in primele trei luni ale anului fata de acelasi interval al lui 2016. Scaderea se datoreaza in primul rand competitiei in crestere care a condus la o reducere a preturilor. Astfel, fata de primul trimestru din 2016, vanzarile in shekeli au inregistrat o scadere de 11 milioane”, mai arata datele din raportul publicat de Strauss.

La nivelul grupului, producatorul a raportat in primul trimestru vanzari de 961 de milioane de shekeli, in crestere cu 23,3% fata de primele trei luni ale lui 2016. Performanta are la baza cresterea volumelor tranzactionate in majoritatea statelor in care producatorul este prezent, dar si a majorarii pretului de vanzare. Valoarea in lei a indicatorilor financiari a fost calculata la un curs de schimb 1 shekel = 0,880 lei.
Grupul israelian Strauss Coffee este prezent in Romania din 1994 si detine o unitate de productie in Bucuresti. Producatorul detine brandurile Doncafé, Fort si Amigo, acesta din urma fiind achizitionat in 2014 de la compania braziliana CIA Iguacu De Café Soluvel pentru 20 de milioane de dolari.