NCP 2017: bauturile nealcoolice produsele cu cele mai multe campanii promotionale cu premii

Un studiu realizat de In-store Marketing si PromoAPP, National Consumer Promotion Research arata ca bauturile nealcoolice beneficiaza de cele mai multe campanii promotionale cu premii.

Scris de Adrian Lazar, Luni, 11 Decembrie 2017

Un studiu realizat de In-store Marketing si PromoAPP, National Consumer Promotion Research arata ca bauturile nealcoolice beneficiaza de cele mai multe campanii promotionale cu premii.


Cu toate acestea, sume importante de bani sunt investite in promovarea bauturilor alcoolice.

Astfel, in cele 84 de pagini ale studiului au fost analizate campaniile organizate de operatorii economici din 22  de grupe de produse de larg consum, bunuri de folosinta indelungata si servicii, din punct de vedere al brandurilor implicate, al mecanicii utilizate, al duratei, dar si al modalitatii de inscriere a consumatorilor in promotie, al tipurilor de premii puse in joc si, desigur, al bugetelor implicate.

Studiul a monitorizat si analizat un numar de peste 450 de campanii nationale cu premii desfasurate in perioada 1 octombrie 2016 – 31 octombrie 2017.