Divizia de ceai Tazo va fi achizitionata de catre Unilever

Lantul de cafenele Starbucks urmeaza sa vanda divizia de ceaiuri Tazo catre Unilever. Asadar, Unilever, care mai detine branduri ca Ben & Jerry, Lipton sau Pure Leaf va plati pentru activele aferente diviziei de ceaiuri Tazo suma de 384 milioane de dolari. Totodata, Unilever va achizitiona si proprietatea intelectuala, retele si inventarul diviziei.

Scris de Adrian Lazar, Marti, 07 Noiembrie 2017

Lantul de cafenele Starbucks urmeaza sa vanda divizia de ceaiuri Tazo catre Unilever. Asadar, Unilever, care mai detine branduri ca Ben & Jerry, Lipton sau Pure Leaf va plati pentru activele aferente diviziei de ceaiuri Tazo suma de 384 milioane de dolari. Totodata, Unilever va achizitiona si proprietatea intelectuala, retele si inventarul diviziei.


La randul sau, Starbucks a anuntat ca se pregateste sa utilizeze o singura strategie de brand pentru ceai, asta inseamna ca se va concentra pe linia de ceai Teavana, pe care o detine din anul 2012. Ca obiectiv pentru aceasta linie, compania si-a propus cresterea afacerilor la trei miliarde de dolari in urmatorii cinci ani. Linia a inregistrat vanzari de 1,6 miliarde de dolari in ultimele 12 luni.

Tranzactia dintre cele doua companii s-ar putea incheia in ultimul trimestru al acestui an.