Trend. Cerealele de la micul dejun, concurate de piata snack-urilor

Segmentul snack-urilor devine o adevarata provocare pentru piata cerealelor destinate micului dejun.

Scris de Laura-Georgiana Cioba, Vineri, 19 Aprilie 2019

Cel putin aceasta este concluzia unui studiu realizat de catre compania internationala GRS Research & Strategy Middle East, pentru oraganizatorul targului Gulfood Dubai.

Conform acestuia, in intreaga regiune a Americii Latine, Americii de Nord si Australasia, precum si o anumita parte din zona Europei, vanzarile cerealelor destinate micului dejun au suferit in ultima perioada din cauza schimbarilor obiceiurilor de consum. Si, anume, tot mai multi consumatori aleg produse din zona gustarilor sarate in detrimentul cerealelor destinate micului dejun.

Motivul: segmentul snack-urilor incurajeaza consumul „on-the-go”. Totodata, pentru consumatori valoarea nutritiva a produselor continua sa fie o prioritate majora.

In acest conext, tot mai multi jucatori care activeaza pe aceste segmente au inceput sa lanseze pe piata, alternative la produsele cu un continut caloric ridicat. De exemplu, cei de la Barilla au lansat de curand linia de paste ProteinPLUS. La randul sau, producatorul australian MixMyMuesli a lansat gama de gustari sanatoase de muesli, fara a adauga zahar, sirop sau ulei.