SCDVV Murfatlar: „Este greu sa-ti pui amprenta pe o piata cu o concurenta acerba”

Pe o piata a vinului in care concurenta este acerba, in care fiecare jucator oricat de mic ar fi investeste sume importante in procesul de modernizare, reprezentantii Statiunii de Cercetare-Dezvoltare pentru Viticultura si Vinificatie Murfatlar incearca din rasputeri sa tina pasul.

Scris de Laura-Georgiana Cioba, Luni, 25 Februarie 2019

„Este destul de greu sa-ti impui amprenta ca jucator intr-o industrie in care concurenta este atat de acerba. Pentru ca suntem statiune de cercetare si depindem in toate activitatile noastre de autoritati este foarte dificil sa concurezi chiar si cu producatorii mici de pe piata pentru ca multi dintre acestia investesc in afacerea lor permanent, ceea ce nu le stagneaza procesele de retehnologizare, de modernizare etc. Iar, la noi, de exemplu, toate aceste procese se afla in acest moment la stadiul de proiecte”, ne-a marturisit Cosmin Scripcaru, responsabil vanzari si marketing SCDVV Murfatlar.

Produs murfatlar

Cu toate acestea, reprezentantii statiunii incearca sa-si faca simtita prezenta in piata prin sortimentele de vinuri realizate. Unul dintre acestea este Feteasca Neagra vinificata in roze. Iar accentul vor sa-l puna in continuare pe produsul specific podgoriei Murfatlar, Pinot Noir-ul, un vin demidulce.  

Din anul 2002, statiunea functioneaza in subordinea Academiei de Stiinte Agricole si Silvice „Gheorge Ionescu Sisesti”, sub actuala denumire: Statiunea de Cercetare-Dezvoltare pentru Viticultura si Vinificatie Murfatlar.