Reteaua Profi isi face marca proprie

Lantul de supermaketuri Profi se pregateste sa lanseze o marca proprie cu acelasi nume pe segmentul mediu de pret.

Scris de Laura-Georgiana Cioba, Joi, 06 Iunie 2019

„Am semnat un parteneriat cu firma Diamond din Portugalia, dar care este la randul sa parte a unul grup american. Ei s-au ocupat de dezvoltarea marcii private Profi, de la studii de piata si focus-grupuri, la design, ambalaj si mai departe la productie. Mai exact, ei negociaza cu furnizorii, astfel ca noi vom primi direct produsele”, a punctat Daniel Cirstea, executivul roman care conduce operatiunile Profi.

Potrivit acestuia, decizia de a dezvolta marci proprii pe segmentul mediu de pret vine in contextul in care puterea de cumparare a crescut, iar acest lucru se vede in comportamentul de consum. Mai exact, romanii se orienteaza catre produse mai scumpe, fie ca e vorba de marca proprie sau branduri deja consacrate.

„Incepand cu luna iulie vom avea la raft 600-700 de produse marca Profi”, a mai declarat Cirstea.