Mega Image lanseaza o noua marca proprie de produse din carne proaspata de pui

Mega Image lanseaza „Bun de Tot”, o noua marca proprie care include o gama de produse proaspete din carne de pui provenita de la producatori locali.

Scris de Laura-Georgiana Cioba, Miercuri, 11 Septembrie 2019

Produsele sunt deja disponibile la rafturi si pot fi achizitionate din magazinele Mega Image si Shop&Go din toata tara, la zonele refrigerate dedicate.

„Ducem mai departe implicarea de a sustine un stil de viata sanatos prin marcile noastre proprii, in care investim continuu pentru a oferi calitate la cel mai bun pret. Produsele din gama „Bun de Tot” asigura un nivel ridicat de control si calitate prin procesul de crestere a pasarilor din surse sigure, in ferme locale si ne permit sa pastram un pret accesibil pentru o categorie de carne de baza in alimentatia de zi cu zi. Continuam astfel sa investim in producatorii locali si sa oferim clientilor produse sigure pentru o alimentatie sanatoasa”, a punctat Mircea Moga, CEO Mega Image.

Potrivit acestuia, categoria de produse din carne are un rol strategic in contextul tendintelor actuale de alimentatie si un stil de viata echilibrat. „La baza lansarii noului brand au stat nevoia de control asupra calitatii produselor si asigurarea unor standarde inalte de siguranta si prospetime in cadrul unei clase de produse de baza, foarte importante pentru un stil de viata sanatos”, a mai completat acesta.