MEDA lanseaza Salamurile Crud Uscate. Investitia se ridica la 5 milioane euro

Producatorul roman de mezeluri MEDA PROD ‘98  isi extinde oferta de produse cu o noua categorie de mezeluri – salamurile crud uscate.

Scris de Agro Food, Marti, 19 Februarie 2019

Cu o consistenta deosebita, realizate la cele mai inalte standarde tehnologice si de siguranta alimentara, noile salamuri crud-uscate de la MEDA se remarca prin gustul rafinat, fiind realizate din ingrediente atent selectionate.

 

Noua gama cuprinde: Salamul Sinaia, Salamul Banatean, Salamul Crud Uscat si Salamul Vienez, produse cu deosebita grija si maturate timp de 21 de zile.

 

“Ne-am dorit sa oferim clientilor nostri produse crud uscate premium cu un gust deosebit. Noile salamuri din gama crud-uscate MEDA ofera oricarei mese un plus de savoare, prin retetele reusite si prin combinatia surprinzatoare de condimente. Pentru productia salamului crud-uscat Sinaia de la MEDA , folosim de exemplu 138g de carne la 100g produs finit. MEDA  intotdeauna a urmarit calitatea si consideram ca aceasta gama este expresia eforturilor noastre in incercarea de a oferi produse excelente”,  a declarat Florin Rizea, Presedinte Consiliu Director MEDA PROD’98.

 

Lansarea noii game de mezeluri a atras o investitie de 5 milioane euro, incluzand si dezvoltarea unei noi linii de productie dotate cu tehnologii de ultima generatie, garantand astfel, calitatea excelenta a produselor crud-uscate, precum si cele mai inalte standarde in materie de siguranta alimentara. 

 

Clientii se pot delecta cu cele mai rafinate salamuri crud uscate de la MEDA, acestea fiind deja disponibile in principalele retele de retail modern din tara, dar si in magazinele din comertul traditional.

 

Gama de crud-uscate va fi promovata printr-o campanie inedita in care „salamierii de top”, o breasla mai putin cunoscuta la noi, explica tainele salamurilor crud uscate Meda si ofera chiar si asocieri de consum (www.salamieri.ro). Campania integrata „Salamierii de Top recomanda salamurile crud uscate de la Meda” va fi implementata la nivel national si va include mediul online, radio, outdoor si comunicare in-store (campanii de sampling).