Luna Solai se pregateste sa lanseze gama BIO

Pe o piata a uleiurilor presate la rece aflata intr-o continua evolutie, consumatorul a inceput sa inteleaga care sunt beneficiile fiecarui sortiment.

Scris de Laura-Georgiana Cioba, Luni, 10 Septembrie 2018

Motiv pentru care, in ultima perioada tendinta consumului a inceput sa se indrepte catre sortimentele mai putin populare, precum cele de dovleac, in, rapita, nuca sau canepa.

Unul dintre brandurile care si-a castigat notoritatea pe aceasta nisa , desi se afla pe piata de putin timp, este Luna Solai. In Anul Centenarului, reprezentantii brandului se pregatesc sa lanseze pe piata o noua gama: cea BIO.

``Anul acesta ne concentram sa lansam in piata magazinelor de profil gama BIO a uleiurilor Luna Solai. Chiar daca unitatea este certificata ecologic din 2016, avand in vedere ca nu am gasit constanta in achizitia de seminte ecologice romanesti, nu am reusit pana acum sa le lansam. Am produs si comercializat doar uleiul de in BIO si doar prin intermediul magazinului nostru online. Anul acesta suntem pregatiti si-l vom face cunoscut si la cateva evenimente internationale``, a declarat pentru AgroFood, Brand Manager-ul Luna Solai, Felicia Tulai.

Potrivit acesteia, in primele opt luni ale acestui an, suma estimativa a vanzarilor inregistrate de compania care detine brandul Luna Solai este de aproximativ 800.000 de lei.

Mai multe informatii despre brandul Luna Solai si cu ce alte produse inovative iese in piata compania in Anul Centenarului puteti citi in editia speciala a ziarului AgroFood destinata targului Indagra Food 2018.