Kaufland Romania a lansat “Raftul Romanesc”, zona unde sunt expuse exclusiv produse din carne romaneasca de porc

Retailerul Kaufland Romania a lansat “Raftul Romanesc”, o zona special amenajata in magazine, in care sunt expuse separat produsele din carne romaneasca de porc, pentru a incuraja clientii sa opteze pentru produse autohtone şi a sustine astfel economia locala.

Scris de Ramona Dascalu, Miercuri, 18 Aprilie 2018

Prin acest program, Kaufland Romania preia integral de la fermierii romani porci crescuti in Romania.

In prezent, 60% din carnea de porc din vitrinele Kaufland este romaneasca.

Raftul Romanesc este parte din primul program national pentru carne romaneasca, initiat de Kaufland, care ajunge astfel la peste 800 de porci preluati in fiecare zi, pentru a aproviziona magazinele din intreaga tara cu carne de porc de provenienta locala”, se arata in comunicat.

Astfel, Kaufland ajunge in anul 2018 la peste 200.000 de porci preluati pe an, cantitate care creşte treptat, obiectivul asumat pentru 2020 fiind de 300.000 de porci/an, arata compania.

Raftul Romanesc este disponibil de azi in magazinele Kaufland din Bucureşti (Barbu Vacarescu şi Basarab), iar pana la finalul lunii aprilie va fi prezent in toate cele 119 hipermarketuri din retea”, mentioneaza oficialii companiei.

Ei spun ca Raftul Romanesc este singurul raion de pe piata dedicat exclusiv produselor locale şi ofera un sortiment extins de 25 de produse din porc din Romania.

”Misiunea noastra prin acest program este sa dezvoltam, in mod durabil, agricultura nationala şi bunastarea animalelor in lantul de aprovizionare şi sa stimulam creşterea productiei interne de carne de porc”, a declarat Valer Hancaş, director de Comunicare şi Corporate Affairs, Kaufland Romania.

Programul pentru mai multa carne romaneasca la raft, implementat in magazine in cadrul Raftului Romanesc, a fost inaugurat in 2017 de Kaufland Romania, in parteneriat cu Cooperativa Agricola „Tara Mea”, Comisia pentru Agricultura, Silvicultura şi Ministerul Agriculturii şi Dezvoltarii Rurale, din dorinta de a raspunde cu o solutie la faptul ca in Romania, 50% din carnea de porc din comert provenea din alte tari şi de a sustine dezvoltarea agriculturii locale.