Kaufland – primul hipermarket in care se implementeaza programul Alege Oaia

Kaufland Romania devine primul punct de desfacere in care Cooperativa Agricola ,,Tara Mea” si Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale implementeaza programul Alege Oaia.

Scris de Laura-Georgiana Cioba, Joi, 03 Mai 2018

Astfel, Kaufland Romania devine hipermarketul care va oferi cel mai extins sortiment de carne de oaie romaneasca de pe piata, listand 12 produse marca ,,Tara Mea” datorita programului, dintre care 9 piese transate si 3 preparate din carne de oaie, disponibile in vitrina cu autoservire.

Sortimentul este introdus treptat la raft si este disponibil in 78 de magazine din reteaua Kaufland Romania. 
Programul Alege Oaia integreaza 93% din productia romaneasca de carne de oaie, Coooperativa ,,Tara Mea” semnand un parteneriat cu toate cele trei federatii si 10 asociatii de oieri din Romania, care vor livra carne romaneasca in magazinele Kaufland Romania.

Volumul de carne de oaie romaneasca ce va fi livrat de Cooperativa in hipermarketuri ajunge pe parcursul unui an la o valoare de 9 milioane de euro.

„Ne-am asumat un angajament de a sustine producatorii locali si agricultura romaneasca si iata ca la doar cateva zile dupa lansarea „Raftului Romanesc” in magazine, ca parte a primului program national pentru carne de porc romaneasca, venim cu noi demersuri pentru sustinerea accesului la carnea de oaie romaneasca.

Am extins sortimentul local de preparate din carne de oaie disponibil in magazine, cu 12 variante de produse care provin de la fermierii din Cooperativa Agricola „Tara Mea”. Vrem sa demonstram ca se poate sa avem produse romanesti, de calitate, pe rafturile hipermarketurilor, iar fermierii locali sunt parteneri cu care putem gasi solutii”, a punctat Valer Hancas, director comunicare si Corporate Affairs Kaufland Romania.

Programul Alege Oaia este coordonat de Coooperativa ,,Țara Mea”, care se va ocupa de procesul de sacrificare, transare, ambalare si livrare catre hipermarketuri.